Gå til innhold

Forza Horizon 3 Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kobler til G27 rattet. Starter spillet. Yay, rattet virker, selv om den minste berøring sender meg 30000 grader til høyre/venstre. Går inn i settings, velger riktig ratt. Nope. Jeg har visst ikke G27 tilkoblet PCen min. Pakker sammen rattet, legger det tilbake i hylla og legger Horizon 3 på is.

Microsoft...

Lenke til kommentar

Kobler til G27 rattet. Starter spillet. Yay, rattet virker, selv om den minste berøring sender meg 30000 grader til høyre/venstre. Går inn i settings, velger riktig ratt. Nope. Jeg har visst ikke G27 tilkoblet PCen min. Pakker sammen rattet, legger det tilbake i hylla og legger Horizon 3 på is.

Microsoft...

Sikkert noe brukerfeil  :tease:

Lenke til kommentar

Reinstallerte drivers, både "automagisk" og manuelt. No dice. Fulgte andre som har samme problem sine råd. Nope.

Xbox 360 kontrolleren må skrus på før spillet starter for å bli registrert, selv om jeg kan bytte mellom tastatur/kontroller helt fint i andre spill.

Spillet går i Borderless Windowed når jeg setter det til fullscreen.

Ingen utnyttelse av skjermkort #2 (det visste jeg forsåvidt om før jeg kjøpte)

Nok av ting som irriterer underveis ...

Lenke til kommentar

Reinstallerte drivers, både "automagisk" og manuelt. No dice. Fulgte andre som har samme problem sine råd. Nope.

Xbox 360 kontrolleren må skrus på før spillet starter for å bli registrert, selv om jeg kan bytte mellom tastatur/kontroller helt fint i andre spill.

Spillet går i Borderless Windowed når jeg setter det til fullscreen.

Ingen utnyttelse av skjermkort #2 (det visste jeg forsåvidt om før jeg kjøpte)

Nok av ting som irriterer underveis ...

Jeg har xbox 360 kontroller som jeg bruker i spillet, og den kan jeg ta inn og ut mens jeg er i spillet. Den funker uansett. Har aldri fått spillet i borderless heller. Ser ut som om du har litt mere uflaks enn meg :p

Lenke til kommentar

Det har kanskje vært nevnt her allerede, og det er sikkert allmenn kjennskap, men jeg fant nettopp ut at når man kjøper dette spillet til enten Xbox One eller PC, får man det uansett til begge platformene. Det er jo rett og slett snilt!

Laster ned til PC nå og makser ut linjen min. På Xbox-en får jeg på det meste en tredjedel av dette. Det er ganske irriterende, og spesielt når man skal ha ned 90 GB.

Lenke til kommentar

Det har kanskje vært nevnt her allerede, og det er sikkert allmenn kjennskap, men jeg fant nettopp ut at når man kjøper dette spillet til enten Xbox One eller PC, får man det uansett til begge platformene. Det er jo rett og slett snilt!

Laster ned til PC nå og makser ut linjen min. På Xbox-en får jeg på det meste en tredjedel av dette. Det er ganske irriterende, og spesielt når man skal ha ned 90 GB.

Man kan se sånn på det men når man ser på prisene så ser man at pcutgavene er priset som konsoll utgavene. 6-700 er veldig mye for et pc spill

Lenke til kommentar

Kjøre Goliath runden online (Kjører rundt hele kartet) på en solskinnsdag med Lamborghini Aventador, Koenigsegg One og ferrarier. Må være beste kjøreopplevelsen jeg har hatt i et spill. Begynner på en solskinnsdag og ender opp i nattestid og pøsregn. Magisk.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Er dette bekreftet av Microsoft? for om det er det mister de ufattelig mye velvilje fra PC samfunnet, med tanke på at de proklamerte en reinkarnasjon på den fronten. 

Bekreftet at filene er kryptert? Det er jo bare å se i mappen til spillet, så ser du det selv.

Det er jo helt på tryne, så også nylig en artikkel om at spillet allerede har blitt 'cracked'. Så hvorfor skal Microsoft på min bekostning 'beskytte' produktene sine med noe som ikke fungerer for noen av partene. 

Lenke til kommentar

Jeg har xbox 360 kontroller som jeg bruker i spillet, og den kan jeg ta inn og ut mens jeg er i spillet. Den funker uansett. Har aldri fått spillet i borderless heller. Ser ut som om du har litt mere uflaks enn meg :p

Ehm, med tanke på at UWP apps ikke støtter exclusive fullscreen mode så lurer jeg fælt på hva du har gjort.

Lenke til kommentar

Ehm, med tanke på at UWP apps ikke støtter exclusive fullscreen mode så lurer jeg fælt på hva du har gjort.

Jeg tabba meg ut  :wee:  Fant ut av at det faenmed ikkje er fullscreen.... Musa forsvant ut til skjerm nr 2, og da begynte jeg å lure...

Lenke til kommentar

Sånn til informasjon, om dere laster ned den nye patchen til PC er det en mulighet for at hele spillet bare bestemmer seg for å bli med. 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1289060

Heldigvis slapp jeg det og klarer nå 80 FPS stabilt til og med i surfers paradise, men det er fortsatt ganske stakkato av en eller annen merkelig grunn. Meh, tilbake til 30fps og motion blur. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Sånn til informasjon, om dere laster ned den nye patchen til PC er det en mulighet for at hele spillet bare bestemmer seg for å bli med. 

Heldigvis slapp jeg det og klarer nå 80 FPS stabilt til og med i surfers paradise, men det er fortsatt ganske stakkato av en eller annen merkelig grunn. Meh, tilbake til 30fps og motion blur. 

Sikker på at du har slått av framerate smoothing og dynamic optimization? Helt sinnsykt at disse settingene egentlig er der, for mange har det sikkert enabled og får massive problemer.

Lenke til kommentar

Sikker på at du har slått av framerate smoothing og dynamic optimization? Helt sinnsykt at disse settingene egentlig er der, for mange har det sikkert enabled og får massive problemer.

Yup, slo til og med MSAA helt av, fortsatt hakkete, mulig det er bare sammensetningen av PCen som roter det til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...