Winkey Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har et Abit NF7-S V2.0 hovedkort, og jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ei CPU kjøler, passer denne med denne vifta? Trenger jeg å kjøpe noe ekstra clips eller noe da? Passer kjøleren til hovedkortet mitt? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 HAHA, det betviler jeg sterkt siden denne er kjøleribber for CPU og denne er ei kabinettvifte! Lenke til kommentar
moesen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kjøleren leveres uten vifte slik at du selv kan velge dette basert på dine ønsker og behov. Viften (70, 80 eller 92mm) festes med medfølgende klips. Vil tro de passer bra sammen... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) HAHA, det betviler jeg sterkt siden denne er kjøleribber for CPU og denne er ei kabinettvifte! Er du på jordet eller? sellfølgelig passer den når det står at 92mm passer! er ikke noe forskjell på cpu-vifter og kabinettvifter.. eneste er at noen ganger følger det med en kjøleribbe! Endret 27. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 godsairforce: HAHA, der dreit DU deg ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå