Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Får to regninger fra to strømselskaper, en med minus foran, hver måned.

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg får regninger fra to strømselskaper, en regning for nettleie, og en for strømmen jeg bruker. Nettleien betaler jeg til det lokale e-verket, mens strømregningen kommer fra Agva kraft. Jeg fikk en regning fra Agva for to uker siden, men fikk beskjed om å slette e-faktura kravet så skulle de sende meg en ny regning, og det kom ny regning men i posten denne gangen, selv om jeg har e-faktura og avtalegiro. Den nye "regningen" var på minus 4 kroner. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan få alt på en regning, det virker som det lokale e-verket tar for mye betalt og så får Agva pengene sine fra dem, og så får jeg regninger fra Agva hvor jeg "får tilbake" penger igjen. Jeg skulle ønske jeg kunne få en strømregning i stedet for to, slik at jeg hadde hatt oversikt over forbruket mitt. Nå har jeg ikke peiling på hvor mye strøm jeg bruker eller hva det koster. Hvordan kan f.eks. Fjordkraft gi folk en regning på både nettleie og strømforbruk når ikke Agva og det lokale e-verket kan det? Burde jeg bytte til fjordkraft?

Redigert: Jeg byttet til Fjordkraft :) så får jeg en samlet regning så snart mitt lokale e-verk begynner å samkjøre regningene slik som de nye reglene krever, forhåpentligvis blir det en samlet regning snart. (Jeg hadde vel strengt tatt ikke behøvd å bytte til fjordkraft, men de har allerede kommet halvveis i omstillingsprosessen da.)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...