Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe vits å fortsette forholdet?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er samboer med en fantastisk jente. Vi har vært sammen i nesten 3 år og bodd sammen i godt over ett år. Neste år skal jeg dra til utlandet et år for master, og er ganske sikker på at jeg ikke vil dra tilbake til Norge med det første etter det. Vil gjerne jobbe noen år i utlandet. Problemet er at hun har ikke noen utdanning, kun vgs og starter nok ikke eventuelt med studier før neste år. Det er altså ganske uaktelt at hun får blitt med meg. Jeg tror vi kan klare avstandsfohold mens jeg studerer i ett år, med tanke på at det er gode muligheter for å besøke hverandre, men er veldig usikker på hvordan det blir om jeg bestemmer meg for å bli igjen. Noen som har vært i samme situasjon, føler på en måte at det er litt slemt å fortsette forholdet, når jeg egentlig vet hvordan det blir i fremtiden. 

Anonymous poster hash: 4f245...639
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du føler at det ikke er noe for deg så er det en helt legitim grunn for å ikke fortsette forholdet.

Nå som det er sagt så har jeg vært i ett avstandsforhold i nesten tre år, og blir gjerne i det i tre til. Noen er verdt å vente lengre på, er ikke hun du er sammen med verdt det så er hun ikke det, betyr ikke at hun betyr noe mindre, du må huske å være ærlig med dine egne følelser, for å prøve å tvinge frem noe du vet du ikke vil ha er ikke bra.

Kan du klare flere måneder uten kroppslig kontakt?

Lenke til kommentar

Kan du klare flere måneder uten kroppslig kontakt?

SEX mener du?

Nei,ikke bare sex. Sex er ikke alt. Mange trenger å være i kontakt med sin kjære regelmessig, man trenger ikke nødvendigvis måtte pule hele tiden. Det er ingenting galt med dette, helt naturlig (og nei, jeg påstår ikke at sex IKKE er naturlig og at det er noe galt med det heller...)

Lenke til kommentar

Henger meg på det Mr.Wolf sier. Jeg skjønner at utdanning er viktig. Men at Jobben er viktigere enn dama, tja jeg tror du selv svarer på problemstillingen din. Betyr hun så lite for deg, og du ikke ønsker å dele disse erfaringene med henne evt ikke nevner at hun kan være med dit du flytter osv.... Ja... ^^

alle kjæreste distanse forhold som jeg har opplevd (som er 5stk.) Har et av de fungert fordi de flyttet sammen i ettertid, etter at de var ferdig utdannet og lever nå lykkelig i Frankrike.

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...