lykkeliten Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Noen som har erfaringer med dette: Trust Family C@m 500Flash Digital kamera 3,3 megapiksel og 16MB http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=1&s=pl Noe sier meg at dette ikke er det beste kameraet på markedet, men 1568 kroner er jo heller ingen formue... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Tror jeg heller ville ha kjøpt Fuji Finepix 1300 til samme prisen. skarsk Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 ble litt nysgjerrig og tok en kikk på nettstedet deres: http://www.trust.com/products/product.htm?...nr=12640&show=1 3,3MP? Dette kameraet er ikke i nærheten av å være et 3,3MP kamera. Sensoren i dette kameraet kan ta bilder opptil 1280 x 960, mao 1,2MP Videre oppgir de minnet i kameraet til å være 128Mbit.. Tror de folk er idioter? Hvorfor sier de ikke 16MB? Du kan heller ikke bruke minnekort, så du må nøye deg med de 16 innebygde MB'ene... Nei, hør på Skarsk og kjøp et kamera, ikke et leketøy. -flff <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: fl0ffy på 2002-02-27 07:26 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: fl0ffy på 2002-02-27 07:26 ] Lenke til kommentar
goggi Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Det er i hvertfall en ting som er sikkert. Aldri stol på prisguiden. Det er så mange bugs i den. Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hva tenker du på? Jeg er sikker på at digitalkamera.no ville sette pris på rapporter om konkrete feil. -flff Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Ja, fint om vi kan få meldinger om når noe er feil. Prisguiden er ikke feilfri, men er likevel det beste hjelpemiddelet vi har i Norge for å finne digitale kameraer billigst. MLW Lenke til kommentar
goggi Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg husker ikke alle feilene nå, men den vigtigste er hvis du at den ikke finner riktig zoom/mpixel. Enkelte kombinasjoner i prisguiden som gir feil resultat. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Hadde vel aldri tenkt å kjøpe dette heller... Ante meg vel at det var noen "ugler i mosen", man får jo som kjent som man betaler for. Men spesifikasjonene så jo ved første øyekast ikke så gærne ut, men dette må vel kunne kalles villedende markedsføring? Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 sendte følgende mail til komplett: Hei, Det har vært litt forrvirring i noen diskusjongrupper på nettet angående følgende produkt: Trust Family C@m 500Flash Digital kamera 3,3 megapiksel og 16M Varenummer: 110393 Folk har spurt om 1568,- for et 3,3 megapixel kamera er for godt til å være sant, og det er det jo. Dette kameraet har en 1,2 megapixel sensor og er dermed ikke noe annet en et 1,2 megapixel kamera uansett hvor mye interpolering som gjøres i etterkant med bildet. Jeg vil mene at det er sterkt villedende å påstå at dette kameraet har 3,3 megapixler. Vennligst spar dere selv for mange misfornøyde kunder og korriger informasjonen om dette produktet. så får vi se hva de sier :smile: -flff Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 og svaret kom raskt: <snip> Hei Vi har bare kopiert teksten på Trust sine sider, vi har ingen ønsker om å lure kundene våre. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på denne feilen, vi skal rette dette i løpet av dagen. <snip> Det er imponerende av komplett å reagere så raskt. All heder til dem. -flff Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jammen har de ikke fikset det allerede. (Hadde det vært like lett å få svar fra dem ang. DOA-returer...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå