Gå til innhold

Delphi feil

Surten

Anbefalte innlegg

Hei hører at flere og flere får denne feilmeldingen når de bruker Windows XP :

This module was compiled with a trial version of Delphi

Noen som har forslag til hva denne feilen kommer av og hvordan den kan fikses?

Er den relatert til feil på noe hardware..

Mvh

Surten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja feilmeldineg sier jo bare at programmet er laget med en trial versjon. Hvis denne kommer sammen med uønsket oppførsel fra programmet sin side så er det nærliggende å tro at det faktum at det er en trial versjon gjør at programmet blir sperret for å få folk til å kjøpe - at det er en slags crippledware

Uansett så er jeg virkelig interressert i å få øre hvordan du kom fram til at hovedkort, prosessor og minne var riktig kategori å spørre. HAdde det ikke vært for denne interressen skulle jeg ha rapportert deg ;)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Tja feilmeldineg sier jo bare at programmet er laget med en trial versjon. Hvis denne kommer sammen med uønsket oppførsel fra programmet sin side så er det nærliggende å tro at det faktum at det er en trial versjon gjør at programmet blir sperret for å få folk til å kjøpe - at det er en slags crippledware

Uansett så er jeg virkelig interressert i å få øre hvordan du kom fram til at hovedkort, prosessor og minne var riktig kategori å spørre. HAdde det ikke vært for denne interressen skulle jeg ha rapportert deg ;)

Lol ja jeg spurte her siden vi har opplevd at feilen kommer på en frisk installasjon av windows, ingen andre programmer er installer utenom windows update, maskinene har samme hardware config, vi har andre maskinenr som er installer uten denne feilen men de har ikke samme hardware, vi mistenker at det kan ligge i windows update eller i en av driveren ..

Men sorry at jeg spurte her tydligvis så har jeg tråkket på noen fjortis tær igjen..

Mvh

Surten

Lenke til kommentar

Tror ikke dette har noe med noe installert delphi å gjøre. Begynner å lurer på om det kan være noe ny virus eller orm av noe slag. Mange begynner å få den feilmeldingen nå..... Skulle jo tru det at hvis Windows update er årsaken at flere burde fått det sammtidig....eller? :wow:

Hmm var jo et nytt virus dette... Delphi.b virus.

Endret av Snabel
Lenke til kommentar
Men sorry at jeg spurte her tydligvis så har jeg tråkket på noen fjortis tær igjen..

Er så langt fra fjortis som det går an å bli - lurte bare.

Jeg vil absolutt holde en knapp på delphi, men det kan bli gøy å se om det er noe sannhet i viruspåstandene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...