The_evil_blue_toad Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har lagt merke til at mange her på forumet er glad i rollespill og jeg velger derfor å be dere om å hjelpe meg med disse spillene. *Den første og enkleste. Noen plass de har Dungeon Siege? Spillte demoen en gang, men har aldri sett det i butikk. *Spillte en annen demo en gang. Tror det kanskje het revenant men er ikke helt sikker. Forbinder fargen lilla med spillet av en eller annen grunn. Kan huske at du gikk rundt på en øy og du kunne møte på stort sett alle de klassiske fiendene (goblins, elementals, spiders) Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 The-Underdogs Der finner du en god del gamle og noen få nye freeware spill. Kjempebra side etter min mening! Game Depot Her er en annen god side. Lykke til i din søken!:-) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Har sett der, men de er nok enda for nye til dette. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dungeon Siege burde ikke være problemer å få fatt i, har det i alle gode butikker de tar inn nye spill. Dungeon Siege har nettop kommet ut i en oppdatert utgave, en stand alone addon som også inneholder de orginale campaigns... Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vel du kan jo sjekke om du finner noe her da: Her Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vel du kan jo sjekke om du finner noe her da:Her Ehm, Dungeon Siege han spurte etter kom faktisk ut i 2002, så man finner nok ikke dette spillet fritt til nedlastning noen steder.... Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå har jeg ikke selv søkt etter dette spillet...men det finnes faktisk spill som har kommet ut i 2003 også som allerede er freeware. Noen av de er faktisk veldig bra også! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Thulian Hvilke spill er det? des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå