OHJohansen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 De fleste kjører versjonen fra november i fjor.Kun 1 av 3 har fått nyeste oppdateringen av Windows 10 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Lite fornøyd med updaten personlig, masse styr med domenerer, nettilgang under sleep, tvunge restartet osv. AtW 2 Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har samme erfaring. Bare bøll med nettilgang, skjerm som fryser og maskin som ofte blir treg.. Angrer på at jeg søkte opp oppdatering. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg fikk endelig den oppdateringen. PCen måtte restarte 2-3 ganger, men jeg fikk et godt førsteinntrykk. Maskinen er rask, nettleseren Edge støtter plugins, og surfing i nettleseren oppleves raskere. Jeg ha ikke testet mye, men er så langt kjempefornøyd med Anniversary Update. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Fekk tilfeldigvis oppdateringa rett før eg las denne artikkelen, synst det er mykje unødvendige og irriterande forandringar. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Kanskje ikke så rart det tar litt tid for mange da oppdateringer er segmentert by design for Win10. Først slippes de for Insider preview fast lane og slow lane etter det. Så har vi tre såkalte branches. Current branch er hjemmemarkedet som får oppdateringene når de har blitt eltet ferdig i Insider programmet. Så kommer Current branch for business en stund etter der igjen, når eventuelle feil er luket ut på hjemmemarkedet. Og så har vi long term service branch for de med sære behov. Om MS i tillegg ikke stresser utrullingen er det altså naturlig at man får slike tall. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Lite fornøyd med updaten personlig, masse styr med domenerer, nettilgang under sleep, tvunge restartet osv. AtW Kan ikke si jeg opplever noen problemer selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Lite fornøyd med updaten personlig, masse styr med domenerer, nettilgang under sleep, tvunge restartet osv. AtW Kan ikke si jeg opplever noen problemer selv. Ok, så hvordan hindrer jeg automatisk omstart uten å slå av oppfateringer helt? AtW 2 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Det siste året synes jeg det er blitt mer stress å holde maskinene våre (både Win 7 og Win 10) oppdatert via Windows Update. Er man heldig fungerer alt automatisk. Er man litt uheldig restarter privatmaskinen seg automatisk på kvelden, da standard innstilling på alle Win 10 maskiner er at forventet aktivitetsperiode er kl 8-17, etter kl 17 er det fritt frem for Win 10 å restarte maskinen... Er man mer uheldig må man jobbe med å få Windows Update til å finne og laste ned oppdateringer. Finner man ikke riktig fiks kan maskinen stå i dagevis uten å finne en eneste oppdatering. Googler man så ser man at man dessverre ikke er alene om disse problemene. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jada, og i tillegg har de forandret på Group Policy og restriksjoner i registret i 1607 oppdateringen, mange funksjoner er fjernet fra disse i Pro versjonen og flyttet til Enterprise. Så det å betale ekstra for Pro har ikke mye for seg nå. Jeg har gått tilbake til 1511 og kommer til å holde meg til den så lenge så mulig. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Kan man se om man har fått oppdateringen noe sted? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Installerte oppdateringen i går kveld/natt og ser nå at mappestrukturen i bildearkivet er helt blåst, den kan ikke telle engang. Tar alle siffer som begynner på 1 først "1, 11, 12" og fortsetter med 2, "2, 21, 22" etc. har samme benevnelse før tallene så kanskje det er problemet. Edit: var litt rask her, mappestrukturen er uforandret i opprinnelige plassering, så det må være bildefremvisningen til W10 som ikke har blitt i skolealder ennå "klikke på bilder i startmenyet", heldigvis så var ikke strukturen i mappene mine ødelagt "ennå" Endret 23. september 2016 av Nautica Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Du merker det når du får oppdateringen. Den krever 2-3 reboots, og du får velkomstskjerm når den omsider starter, med info om hva som er nytt. Endret 23. september 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Kan man se om man har fått oppdateringen noe sted? Klikk nederst til høyre>alle innstillinger>oppdatering og sikkerhet>vis oppdateringlogg. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Kan man se om man har fått oppdateringen noe sted? Du kan gå til Windows ---> Cmd ---> og skriv winver. Da skal det komme opp et nytt vindu som viser hva versjon du har, den gamle er 1511 og den nye er 1607. Visst du vil oppdatere med en gang uten å vente på Windows Update så er det bare å gå inn her: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Man kan også taste inn "winver" direkte i søkeverktøyet nede til venstre. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har iallefall funket perfekt de månedene jeg har hatt den her på begge mine bærbare Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg har kjørt 1607(jubileumsoppdateringen) nå i ett par måneder og ikke hatt noen problem. Faktisk har oppdateringen fiksa flere problemer jeg har hatt; blandt annet ustabilt nettverk. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Tja, funker vel sikkert, i kjent w10 stil tok det drit lang tid å oppdatere, angrer på at jeg i det hele tatt begynte. Måtte jo bare 4 restarter til for å få lyd også er det mye som er forandra på med tanke på plasseringer og slikt HATER jeg når jeg er blitt vandt med en ting. Men alt i alt sikkert bra, men er nå litt så om så enda. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Takk for info PCene mine kjører 1511, men kanskje det er lurt å vente litt til problemer er fikset før jeg oppdaterer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå