Poor Leno Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg må etterhvert ha meg en ny mobiltelefon, men jeg har ingen behov for en av de nyeste modellene. Jeg har tidligere hatt blant annet Nokia E52 og Nokia N9 som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg lurer på om det finnes et sted å kjøpe ubrukte telefoner, annet enn på amazon eller finn.no. Jeg mener, alle produserte mobiltelefoner blir vel ikke solgt, så ett eller annet sted må de vel være? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ikke utenkelig at restlagre av utgåtte telefoner blir destruert. Toppmodellene fra 2014-ish ville sikkert dekket behovet for folk flest i dag også, og hvis de fortsatt var i salg til en rimelig penge, hvordan skulle butikkene fått solgt iPhone 7 til 8000 kr da..? Synd, men jeg tror nok bruktmarkedet er beste /eneste løsning. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Har ikke sjekket når produsert: http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-230-dobbel-189144p.html Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Ligger mye på ebay ☺️ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. september 2016 Forfatter Del Skrevet 26. september 2016 Ligger mye på ebay ☺️ Ebay var et veldig godt tips! Finner begge modellene jeg leter etter der, shipping fra Kina! Perfekt, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå