Kruste Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hvordan kan jeg få kontakter over på favoritt listen på min Samsung S6 ? Det skal være en "stjerne" øverst på de kontaktene jeg vil ha over på favorittene, men denne er borte... Noen tips ?? Kjører på Android 6.0.1 Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 25. september 2016 Forfatter Del Skrevet 25. september 2016 Ingen med peiling på dette ?? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Dukker de opp som favoritter hvis du stjernemerker dem i Gmail > kontakter på PCen? (antar her at det er snakk om kontakter som er tilknyttet en Google konto) Endret 26. september 2016 av mandela Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2016 Dukker de opp som favoritter hvis du stjernemerker dem i Gmail > kontakter på PCen? (antar her at det er snakk om kontakter som er tilknyttet en Google konto) Nei Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Dukker de opp som favoritter hvis du stjernemerker dem i Gmail > kontakter på PCen? (antar her at det er snakk om kontakter som er tilknyttet en Google konto) Nei Høres ut som om de enten ikke er synket mot gmail kontoen eller at synk for kontakter er slått av. Alternativt at det er snakk om en programvarefeil her et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå