Gå til innhold

Samsung S6 - Ødelagt hodetelefon utgang?

AndersT2

Anbefalte innlegg

Nå funket plutselig ikke hodetelefon utgangen på mobilen min, testet med 2 forskjellige. Det som fulgte med telefon, og det jeg normalt bruker.

Regner med at det er reklamasjons sak? og at den må på verksted?

Eller er det noe som kan skrus av og på i telefon på en måte. Har jo alltid funket bare med å plugge den i.

Har sett inn i hullet, og det ser ikke ut som noe er der, slik som noen andre har nevnt. Alt funket fint i går

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med ny iPhone 7 og velkommen til liv uten 3,5 mm utgang. Putt en tyggis inn i hullet og du er i mål  :wee:

Neida. Dette høres ut som en hw feil, men jeg anbefaler deg å ta en reset av telefonen som siste forsøk før du sender den inn på reklamasjon. Aldri hør om at dette kan være sw-feil, men det kan være en fordel å si til butikken at du allerede har prøvd å resette til fabrikkinstillinger. Du kan og prøve å blåse trykkluft inn i inngangen. Med mindre telefonen har vært utsatt for fysisk "mishandling", mener jeg at dette er noe som burde gå som en reklamasjonssak. 

Lenke til kommentar

Det hjalp faktisk bare å starte den på nytt.

Kan si jeg ikke er helt fornøyd med den, savner HTC One M7, enda. Plutselig så bruker den ekstremt med batteri. Godt tastatur har den heller ikke (Swiftkey nekter jeg å bruke etter at jeg fant ut at de registrerer alt som skrives)

Lenke til kommentar

Prøvd Google sitt keyboard? Aner ikke hvordan det er med registreringen der, men tastaturet i seg selv er veldig godt.

Det er det jeg bruker. Minuset med det er at jeg ikke får slått av ordboken helt. Samsung sitt er dårlig, da komma ikke ligger fremme til bruk, men må gjøre noe ekstra for å bruke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...