Fotoskrulla Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Eventyrskog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Nei, nå har'a minnsanten bynt som skogbrenner au. Fargerikt i panorama ble det jo. Ha ei eventyrlig hælj sjøl, men legg igjen fyrstikker og lighter hjemme om du skulle finne på å gå i skauen. Roar 1 Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Spennende bilde med flotte farger. Tror nok originalbildet også er bra nok i seg selv !?! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Nei, nå har'a minnsanten bynt som skogbrenner au. Fargerikt i panorama ble det jo. Ha ei eventyrlig hælj sjøl, men legg igjen fyrstikker og lighter hjemme om du skulle finne på å gå i skauen. Roar Spennende bilde med flotte farger. Tror nok originalbildet også er bra nok i seg selv !?! Det er ikke noe fare for å antenne skogen nå for tiden, det regner støtt og stadig litt. Jeg har lagt ut originalen helt uredigert så får dere se hva utgangspunktet var Hyggelig at dere tok turen innom med en kommentar. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Nei, nå har'a minnsanten bynt som skogbrenner au. Fargerikt i panorama ble det jo. Ha ei eventyrlig hælj sjøl, men legg igjen fyrstikker og lighter hjemme om du skulle finne på å gå i skauen. Roar Spennende bilde med flotte farger. Tror nok originalbildet også er bra nok i seg selv !?! Det er ikke noe fare for å antenne skogen nå for tiden, det regner støtt og stadig litt. Jeg har lagt ut originalen helt uredigert så får dere se hva utgangspunktet var Hyggelig at dere tok turen innom med en kommentar. Praktfullt bilde dette også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Nei, nå har'a minnsanten bynt som skogbrenner au. Fargerikt i panorama ble det jo. Ha ei eventyrlig hælj sjøl, men legg igjen fyrstikker og lighter hjemme om du skulle finne på å gå i skauen. Roar Spennende bilde med flotte farger. Tror nok originalbildet også er bra nok i seg selv !?! Det er ikke noe fare for å antenne skogen nå for tiden, det regner støtt og stadig litt. Jeg har lagt ut originalen helt uredigert så får dere se hva utgangspunktet var Hyggelig at dere tok turen innom med en kommentar. Praktfullt bilde dette også! Ja som du ser har jeg ikke gjort noe med farger/lys/kontrast og slikt. Det er croppet vekk mesteparten av det sorte i bunn, så delt i fire og satt sammen igjen sømløst på en måte. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Ja hvorfor ikke leget med sine billeder..fungere da fint..ønsker også dig en god weekend :-) 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Nei, nå har'a minnsanten bynt som skogbrenner au. Fargerikt i panorama ble det jo. Ha ei eventyrlig hælj sjøl, men legg igjen fyrstikker og lighter hjemme om du skulle finne på å gå i skauen. Roar Spennende bilde med flotte farger. Tror nok originalbildet også er bra nok i seg selv !?! Det er ikke noe fare for å antenne skogen nå for tiden, det regner støtt og stadig litt. Jeg har lagt ut originalen helt uredigert så får dere se hva utgangspunktet var Hyggelig at dere tok turen innom med en kommentar. Jo, originalen funker bra den også - spesielt hvis 4 cm eller så svart forsvinner nede. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg