AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hei Har ei jente i klassen som jeg har hatt god kontakt med opp igjennom årene. Vi har gått i klasse ilag siden 8. klasse, men snakket ikke med hverandre noe særlig før vi begynte i 10. klasse. I 10. klasse hadde vi noe på gang, men det hele skjærte seg da vi begynte i samme klasse også på VGS. Da ga hun uttrykk i fylla flere ganger om at hun ikke ville være sammen med noen i klassen sin. Greit nok, vi pratet ikke like mye da som tidligere, men det forekom at vi kysset litt og koset litt på fest og det ga meg falske forhåpninger og trodde det kunne skje noe mer men det endte med at hun sa til meg at vi bare var "venner". Det resulterte i at jeg ikke gadd å bruke så mye tid og energi bare for å være i "friendzonen", så det endte med at vi mistet kontakten i et og et halvt år. Nå er vi begynt i 3. klasse og hun har begynt å ta initiativ den siste tiden. Hun har kommet bort til meg flere ganger på ulike fester å begynt å prate til meg og i tillegg har hun har begynt å sendt meg mange snaps den siste tiden. Det har endt med at vi har begynt å prate sammen ganske ofte den siste tiden og at vi har bygget opp kjemien igjen. Det hele toppet seg for 2 uker siden da vi var på fest i bursdagen til en venn. Da kom hun bort til meg og vi hadde en veldig fin samtale og hun ble med meg hjem. Der skjedde det egentlig ingenting, hovedsakelig på grunn av at ingen av oss ligger rundt og i tillegg tenkte jeg at dersom det skal bli et forhold så burde vi ta steg for steg, istedefor å ligge sammen etter bare noen uker med mye kontakt. Men vi pratet endel i senga og der sa hun at hun håpet at "dette" kunne fortsette i fremtida og hun viste at hun var intressert. I ettertid har jeg tenkt på om hun virkelig mente dette eller om det bare var tullprat i berusa tilstand (hun var brisen). Siden dette har vi hatt relativt god kontakt på Snapchat og pratet endel offentlig, men jeg har vært litt redd for å ta initiativet å finne på noe med henne i ædru tilstand, etter å ha blitt avvist ved to tidligere annledninger. Hva bør jeg gjøre og tror dere at hun vil noe mere enn å bare være venner? Anonymous poster hash: d6bf2...e69 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Å ha sex med fulle jenter er visst voldtekt i 2016 selv om du selv også er pussa. Vær forsiktig. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ingen vet hva en kvinne tenker. Liker du dama og synes hun er verdt det så hadde du tatt insiativ uten å spørre her så jeg synes du bør drite i hele greia. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (...)Men vi pratet endel i senga og der sa hun at hun håpet at "dette" kunne fortsette i fremtida og hun viste at hun var intressert.(...) Anonymous poster hash: d6bf2...e69 Som mann aldri tro at du forstår hva en kvinne mener, før du har fått en klar edru bekreftelse burde du ikke tro at du vet hva "dette" er. Med den historien dere to har hva får deg til å tro at noe har endret seg, ønsketenkning? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Snakk med dama, men hold alkoholen i bakgrunnen. Endret 24. september 2016 av BadCat Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 det at hun ble med deg hjem var en perfekt anledning for dere å ha sex. Om du ikke tar initiativet til noe mer fysisk mellom dere vil hun etterhvert bli lei og finne en annen gutt som faktisk har baller til å ta det neste steget. Her må du manne deg opp og ta styringa. Jeg lover deg at du kommer til å angre om noen mnd når hun finner en annen gutt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 det at hun ble med deg hjem var en perfekt anledning for dere å ha sex. Om du ikke tar initiativet til noe mer fysisk mellom dere vil hun etterhvert bli lei og finne en annen gutt som faktisk har baller til å ta det neste steget. Her må du manne deg opp og ta styringa. Jeg lover deg at du kommer til å angre om noen mnd når hun finner en annen gutt. Er du rar? Dama var brisen. Du er idiot om du ligger med damer som er tydelig påvirket av alkohol. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 det at hun ble med deg hjem var en perfekt anledning for dere å ha sex. Om du ikke tar initiativet til noe mer fysisk mellom dere vil hun etterhvert bli lei og finne en annen gutt som faktisk har baller til å ta det neste steget. Her må du manne deg opp og ta styringa. Jeg lover deg at du kommer til å angre om noen mnd når hun finner en annen gutt. Er du rar? Dama var brisen. Du er idiot om du ligger med damer som er tydelig påvirket av alkohol. haha, idiot som ligger med damer som er påvirket av alkohol? Meget spent på hvorfor det er idioti? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 haha, idiot som ligger med damer som er påvirket av alkohol? Meget spent på hvorfor det er idioti? Han sikter antagelig til at det er veldig lett for en kvinne å anklage en mann for voldtekt dersom hun var beruset. Uskyldige menn i haugevis har nok i værste fall blitt dømt av slikt eller i beste fall fått sitt omdømme skadet. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 haha, idiot som ligger med damer som er påvirket av alkohol? Meget spent på hvorfor det er idioti? Han sikter antagelig til at det er veldig lett for en kvinne å anklage en mann for voldtekt dersom hun var beruset. Uskyldige menn i haugevis har nok i værste fall blitt dømt av slikt eller i beste fall fått sitt omdømme skadet. Det burde jo aldri være et utgangspunkt for å ikke ligge med ei dame. om begge er brisen og i godt lag, så har jeg aldri selv opplevd at noen kvinne har anklaget meg for voldtekt. Det er ofte lettere å slappe av for jenta om hun har drukket litt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 det at hun ble med deg hjem var en perfekt anledning for dere å ha sex. Om du ikke tar initiativet til noe mer fysisk mellom dere vil hun etterhvert bli lei og finne en annen gutt som faktisk har baller til å ta det neste steget. Her må du manne deg opp og ta styringa. Jeg lover deg at du kommer til å angre om noen mnd når hun finner en annen gutt. Så alle damer som blir med hjem er klare for å bli hoppet på og hvis gutten ikke gjør det så går hun til nestemann. Helt enig! Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) det at hun ble med deg hjem var en perfekt anledning for dere å ha sex. Om du ikke tar initiativet til noe mer fysisk mellom dere vil hun etterhvert bli lei og finne en annen gutt som faktisk har baller til å ta det neste steget. Her må du manne deg opp og ta styringa. Jeg lover deg at du kommer til å angre om noen mnd når hun finner en annen gutt. Så alle damer som blir med hjem er klare for å bli hoppet på og hvis gutten ikke gjør det så går hun til nestemann. Helt enig! de fleste damer som blir med meg hjem fra en fuktig tur vet hva som ligger i korta. Om ikke de er klare, så blir de klare etterhvert. Det er min erfaring. Ja, om du ikke tar sjansen når den byr seg og jenta er gira, så vil hun finne en gutt som faktisk tar saken i egne hender. Da sitter du fint med lua i hånda og angrer på at du ikke gjorde et forsøk. Endret 27. september 2016 av insomeseriousproblems Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 haha, idiot som ligger med damer som er påvirket av alkohol? Meget spent på hvorfor det er idioti? Han sikter antagelig til at det er veldig lett for en kvinne å anklage en mann for voldtekt dersom hun var beruset. Uskyldige menn i haugevis har nok i værste fall blitt dømt av slikt eller i beste fall fått sitt omdømme skadet. Det burde jo aldri være et utgangspunkt for å ikke ligge med ei dame. om begge er brisen og i godt lag, så har jeg aldri selv opplevd at noen kvinne har anklaget meg for voldtekt. Det er ofte lettere å slappe av for jenta om hun har drukket litt. Enig der! Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 I en ideell verden hadde vi ikke syke sinn i fritt omløp. Desverre lever vi ikke der. (Vi har masse syke sinn rundt oss) Sjansen er relativt liten men vi kjenner vel alle til noen som har blitt fedre mot sin vilje der dama har bevisst vært ute etter barn eller hun dama som ble litt "vel" hemningsløs etter alkoholen og ble med på litt av hvert - Dagen etter angrer hun og anmelder voldtekt. 150,000 i oppreisning er jo også en god timelønn for et knull og muligens verdt å jakte på og spekulere i. I mitt nærmiljø kjenner jeg personlig til to tilfeller av førstnevnte og ett av sistnevnte. At en ikke har opplevd det (enda) betyr ikke at det ikke skjer (i massevis). Eneste man trenger å gjøre er å drikke litt, oppføre seg som om man er dritings. Bli med noen hjem (plukk gjerne den fulleste i taxikøen så han får problemer med å forsvare seg i avhør) og sørge for å få litt cum i seg, se til at det er folk i nærheten og lag oppstandelse når du stormer fra rommet, leiligheten eller hotellrommet. Littegranne skuespill og noen krokodilletårer senere så vipps 150,000 rett på konto. Jeg skjønner skepsisen til Crvena veldig godt. Desverre så har serious et godt poeng med at damer helst vil pules av en huleboer. Det ligger i genene våre men krasjær desverre veldig med dagens dobbeltmoralistiske samfunn og vårt hyklerske lovverk. Mitt tips: Finn dame på nettet og hold deg til henne i et forhold så slipper du å forholde deg til flyfiller på byen der du ikke vet hvem som er bomba. Sålenge du ikke er svingod i minesweeper, da! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå