Mikkis2k Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Da har jeg solgt min gaming stasjonære pc og er på jakt etter en bærbar eller htpc som MÅ klare 1080p streaming UTEN hakking! Helst 4K også da jeg har 4K TV, dette er ikke krise men høyt ønsket! Denne må være BILLIGST mulig, helst under 2000kr eller 2500kr, dette er min maks-grense, kjøper gjerne brukt så lenge det klarer 1080p streaming/blue-ray og 4k (helst 4k, ikke en must men veldig lyst på dette). Hjelp ? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Acer Aspire Switch https://www.komplett.no/product/896310/pc-nettbrett/pc-baerbar/2-i-1-pc/acer-aspire-switch-101-hd-blaa# Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Dersom du venter til neste DnB/Expert kampanje. Så får du Xbox One S for 2400Kr (når du betaler med DnB Mastercard). Den har til og med støtte for UHD BluRay.. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Dersom du venter til neste DnB/Expert kampanje. Så får du Xbox One S for 2400Kr (når du betaler med DnB Mastercard). Den har til og med støtte for UHD BluRay.. Skal ha xbox + en pc Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har du vurdert en Chromecast? Et genialt produkt, tross visse begrensninger. Koster ca, 300 kroner i en hvilken som helst elektrobutikk. Krever bare at du bruker nettleseren Chrome eller Youtube-appen i Android. Streamer youtube (og andre sider) trådløst. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Har du vurdert en Chromecast? Et genialt produkt, tross visse begrensninger. Koster ca, 300 kroner i en hvilken som helst elektrobutikk. Krever bare at du bruker nettleseren Chrome eller Youtube-appen i Android. Streamer youtube (og andre sider) trådløst. Tenkte mest å ha en pc jeg kan "laste ned på" se ifra ekstern hdd, å selvfølgelig kosefilmer ... haha Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Som sagt tidligere. Nvidia android tv. Last ned VLC og del innholdet du laster ned på hovedmaskinen trådløst/kablet. Fungerer plettfritt. Benytter meg av det samme med unntak av at jeg har tablet med x360 kontroller tilkoblet for å kunne manøvrere meg igjennom menyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå