Gavekort Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Tror det er litt vanskelig å få inntrykk av deg bare gjennom tekst. Barbert hode kan både få deg til å se kul ut og få deg til å se ut som ei traktorlesbe (som nevnt over). Det er mange menn som ikke ser etter ei A4 feminin huskone, så det er ikke nødvendigvis problemet i seg selv. Jeg legger mine 10kr på manglende selvtillit, og at du blir for mye buddy-guy-friend med menn du møter. Det er ikke slik at menn automatisk begynner å sjekke deg opp, og om du er "acquired taste" så faller du kanskje ikke i smak for musejegerne ute på byen. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Fysisk styrke har ikke noe å si på kvaliteten i et forhold. Interaksjon og hvordan man fungerer sammen er dog det viktigste. Så klart er det viktig at jeg finner partneren attraktiv, men det veies ikke i styrke, høyde eller hvorvidt hvilke hårfrisyre han har. Min oppfatning her, i flg kommentarene, er at man enten er inne, hvis ikke er man ute. Så enkelt er det nok ikke. Men ser poenget med at det er utseende som bestemmer førsteinntrykket, men er menn virkelig så overfladiske at dama må være idealkvinnen utseendemessig før de velger å bli kjent med ei dame? I såfall går dere glipp av mange spennende damer. For min del, ja. Dei fleste menn vil eg tru er sopass opptatt av kordan dama ser ut fordi vi er so enkle, i mangel på betre ord. Om eg skal være interessert i ei dame forholdsmessig, vil det og sei at eg vil ha sex med ho. Vil eg ha sex med ho, må eg tenne på ho og skal eg tenne på ho, må ho sjå bra ut. Du kan være so interessant å kul du bare vil, men ser du ikkje bra ut, vil eg ikkje knulle deg - direkte sagt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Tror du leter etter menn på feil sted/jakter feil type menn. Finnes garantert noen der ute som vil ha deg for den du er uten at du skal måtte forandre deg. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Antakeligvis et produkt av tiden. Selv får jeg mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men ingen som har ønsket å være i et forhold med meg på evigheter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 En bruker sa du ikke er feminin nok og det tror jeg treffer spikeren på hodet. Når det gjelder årsak innbiller jeg meg at det er mine karakteristikker som er problemet: direkte, crazy humor, er høy og kraftig av vekst og kan kjøre styrkeløft på nivå med gutta, trener kampsport, barbert på hodet og kanskje utviser på en måte en selvstendighet som kan oppfatters i grenseland mellom det feminine og maskuline. Jeg er 100% heterofil og har mamge tydelig kvinnelige egenskaper, men likevel forblir jeg alene. Noen syn på dette? Gutta? Jeg antar at du ønsker ærlighet, så basert på det du skriver her, så tenker jeg at mange menn sannsynligvis oppfatter deg som lesbisk basert på utseende og fremtoning alene. Det finnes jenter som kan være superpene med barbert hode, men for de aller fleste er hår på hodet bedre. Jeg sier IKKE at du skal forandre deg, men du må være klar over at en slik stil som du kjører her er en som appellerer til et smalt utvalg av den mannlige befolkningen. Generelt ønsker menn feminine og søte kvinner og generelt ønsker menn en kvinne som føles 'mindre' enn seg. Om du er en skikkelig 'badass' som du beskriver her, så er du kanskje mer i målgruppen til en biker fra Hells Angels eller de store styrkeløft gutta på 120 kg, enn du er til en pusling på 65 kg. Og selv de store gutta liker feminine jenter. Hva slags menn ønsker du selv? Personligheten din er det umulig å kommentere på. Generelt synes jeg det er utelukkende positivt at en jente er selvstendig og tar vare på seg selv, så lenge det ikke blir overdrevent og hun skal gjøre et poeng av det. Har ikke lyst å bli "far" til en jente, men synes fortsatt det er kult å kunne holde døren for henne og hjelpe henne med ting uten at hun brøler "Jeg greier meg fint selv!" (opplevde dette fra en ung psykologistudine som skulle greie seg fint på egen hånd med alt hun gjorde). Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Det er enklere å få kjæreste hvis man ser litt utenfor preferansene. Man blir mer krvstor med årene, men til slutt setter man så store krav at de blir umulig å innfri. Så lenge man går godt overens kan man inngå noen kompromiss. Endret 24. september 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå