AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg er fysisk aktiv, oppegående, har utdanning, arbeidsom, har et ok utseende osv men tydeligvis er ikke menn interessert i meg. Jeg er god på å ta initiativ når jeg liker noen men opplever i gjengjeld at vedkommende blir skeptisk/små redd når han skjønner greia. Heller ikke er menn særlig på initiativsiden overfor meg heller. Jeg går rundt og tror at jeg ikke er noens kjæreste, og i en alder av snart 29 begynner jeg å se mørkt på samlivsfronten. Merker at jeg også begynner å bli litt småsær, som en konsekvens av å være for mye i eget selskap. Når det gjelder årsak innbiller jeg meg at det er mine karakteristikker som er problemet: direkte, crazy humor, er høy og kraftig av vekst og kan kjøre styrkeløft på nivå med gutta, trener kampsport, barbert på hodet og kanskje utviser på en måte en selvstendighet som kan oppfatters i grenseland mellom det feminine og maskuline. Jeg er 100% heterofil og har mamge tydelig kvinnelige egenskaper, men likevel forblir jeg alene. Noen syn på dette? Gutta? Anonymous poster hash: da843...742 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Du er ikke feminin, det er problemet ditt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Det virker som om du utstråler en veldig maskulin væremåte og utseende. Da er det mere opp til deg å "selge" deg selv. Desverre er det sånn at om du er jente, kortklipt/barbert og litt tettbygd og går i guttete klær tror folk du er lesbisk. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Klarer du å få deg litt kukk eller er det umulig også? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg tror nok CrvenaZvezda og Bytex er inne på noe. Jeg tenkte at her er det noe som skurrer helt til jeg kom frem til siste biten Jeg tror nok BÅDE at det kan være manglende seksuell dimorfisme her samt at gutta nok blir litt intimidert. Jeg tror kanskje den største greia (hvertfall for meg) er at du barberer hodet. Det oppfattes nok som en veldig lesbe-greie. Ikke noe imot lesber selvfølgelig, men da tenker nok menn at de må ligge unna og ikke nærme seg deg slik at de kanskje støter deg. Slik ville hvertfall jeg tenkt. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 direkte, crazy humor, er høy og kraftig av vekst og kan kjøre styrkeløft på nivå med gutta, trener kampsport, barbert på hodet og kanskje utviser på en måte en selvstendighet som kan oppfatters i grenseland mellom det feminine og maskuline. Jeg er 100% heterofil og har mamge tydelig kvinnelige egenskaper, men likevel forblir jeg alene. Noen syn på dette? Gutta? Anonymous poster hash: da843...742 Den korte beskrivelsen der gir meg ett bilde av en skikkelig traktorlesbe. Det er nå engang slik at de fleste av oss menn blir tiltrukket av feminine og yndige damer, helst litt lavere enn en sjølv. Kanskje du vil prøve å skifte til en mere feminin stil? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Håret kan du la vokse ut. Crazy humor er OK, men se an mottaker først. Vet ikke om du kan bygge ned muskler, men vurdér det. Piercinger kan du kaste i metallavfallet, hullene gror etter hvert. Du sa ikke noe om tatoveringer, håper du ikke ser ut som et veikart på kroppen. Håper at du ikke troller. Edit: savner info om pupper. Endret 23. september 2016 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Lar du håret vokse ut tenker jeg du kommer langt. Minst skulder-lengde. Sånn er dessverre verden..både menn og kvinner kan være håpløst "shallow", når det gjelder utseende. Endret 23. september 2016 av Drogin Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Rådet som blir gitt til alle gutter som klager på å ikke få pult er prøv å vær litt mer gjennomsnittlig, da blir plutselig markedet mye større. Det gjelder nok veldig for din del og, det er nok en veldig liten andel av menn der ute som er interessert i den ganske spesielle pakka du har og tilby. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 @skadi: skulle gjerne ha gitt deg mer enn den ene upvoten jeg har lov til å gi. Lenke til kommentar
Amy Gdala Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hehe, mange fine invendinger. Tenker heller at livet var enklere om jeg bar gay ? Jada piercinger og tattoos har jeg og. Det nok en del sannhet i det som nevnes her. Fikk langt flere tilbud i mine yngre dager, long hair og utrolig jålete. Idag er det hovedsakelige nysgjerrige mannfolk som "slenger inn CV'en" men da kun for en kort erfaring. Men de er i begrensa antall. Tenker det er min personlighet som har endret seg som kanskje er greia, men den er vanskelig å endre på. Får vel kanskje spare litt hår da (selv om jeg ikke er en tilhenger av å forandre meg for å bli likt). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Det virker for meg som om det du egentlig spør om er hvorfor det helt tradisjonelle og snorbeine kjøttmarkedet ikke funker for deg. Men du passer jo ikke inn der. Du er ingen "babe" lenger, og vil derfor ikke tiltrekke deg "players", for å si det veldig flåsete. Endret 23. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hehe, mange fine invendinger. Tenker heller at livet var enklere om jeg bar gay Jada piercinger og tattoos har jeg og. Det nok en del sannhet i det som nevnes her. Fikk langt flere tilbud i mine yngre dager, long hair og utrolig jålete. Idag er det hovedsakelige nysgjerrige mannfolk som "slenger inn CV'en" men da kun for en kort erfaring. Men de er i begrensa antall. Tenker det er min personlighet som har endret seg som kanskje er greia, men den er vanskelig å endre på. Får vel kanskje spare litt hår da (selv om jeg ikke er en tilhenger av å forandre meg for å bli likt). Av nysgjerrighet, hva synes du om å være med menn som er svakere eller betydelig svakere enn deg? De fleste damer synes ikke noe særlig om det, enten bevisst eller ubevisst. I så fall, minker du utvalget av partnere jo mer du trener. Lenke til kommentar
Amy Gdala Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hehe, mange fine invendinger. Tenker heller at livet var enklere om jeg bar gay Jada piercinger og tattoos har jeg og. Det nok en del sannhet i det som nevnes her. Fikk langt flere tilbud i mine yngre dager, long hair og utrolig jålete. Idag er det hovedsakelige nysgjerrige mannfolk som "slenger inn CV'en" men da kun for en kort erfaring. Men de er i begrensa antall. Tenker det er min personlighet som har endret seg som kanskje er greia, men den er vanskelig å endre på. Får vel kanskje spare litt hår da (selv om jeg ikke er en tilhenger av å forandre meg for å bli likt). Av nysgjerrighet, hva synes du om å være med menn som er svakere eller betydelig svakere enn deg?De fleste damer synes ikke noe særlig om det, enten bevisst eller ubevisst. I så fall, minker du utvalget av partnere jo mer du trener. Lenke til kommentar
Amy Gdala Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Fysisk styrke har ikke noe å si på kvaliteten i et forhold. Interaksjon og hvordan man fungerer sammen er dog det viktigste. Så klart er det viktig at jeg finner partneren attraktiv, men det veies ikke i styrke, høyde eller hvorvidt hvilke hårfrisyre han har. Min oppfatning her, i flg kommentarene, er at man enten er inne, hvis ikke er man ute. Så enkelt er det nok ikke. Men ser poenget med at det er utseende som bestemmer førsteinntrykket, men er menn virkelig så overfladiske at dama må være idealkvinnen utseendemessig før de velger å bli kjent med ei dame? I såfall går dere glipp av mange spennende damer. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Fysisk styrke har ikke noe å si på kvaliteten i et forhold. Interaksjon og hvordan man fungerer sammen er dog det viktigste. Så klart er det viktig at jeg finner partneren attraktiv, men det veies ikke i styrke, høyde eller hvorvidt hvilke hårfrisyre han har. Min oppfatning her, i flg kommentarene, er at man enten er inne, hvis ikke er man ute. Så enkelt er det nok ikke. Men ser poenget med at det er utseende som bestemmer førsteinntrykket, men er menn virkelig så overfladiske at dama må være idealkvinnen utseendemessig før de velger å bli kjent med ei dame? I såfall går dere glipp av mange spennende damer. Det går nok begge veier Jeg er ganske tynn(veier vel litt over 60 kg), og normalt høy (ca 1.8m). Jeg så støtt og stadig damer som skrev rett ut på dating profilene sine at for at man skulle være akutell måtte man veie minst 20kg mer enn henne, osv. I det heletatt var det ikke bare bare for en relativt tynn data-mann som meg å finne kjæreste. Fant det heldivis til slutt. Men pga mine erfaringer, så gadd jeg sjelden å gjøre noen fremstøt på damer som deg, som er store og sterke - fordi jeg antok med stor sansynlighet at dere ikke var interesserte. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Skummelt å prate med de som ikke er A4 for veldig mange. 190cm, 155kg her og folk trekker veldig fort unna. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Det finnes menn som synes barbert hode er kult på jenter, men som med alt annet kommer det an på hodeformen om man faktisk kler det eller ikke. Noen jenter kler det veldig, noen ikke. Disse mennene er nok litt vanskeligere å finne enn de som liker "typiske A4-jenter". Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Det går nok begge veier Jeg er ganske tynn(veier vel litt over 60 kg), og normalt høy (ca 1.8m). Jeg så støtt og stadig damer som skrev rett ut på dating profilene sine at for at man skulle være akutell måtte man veie minst 20kg mer enn henne, osv. I det heletatt var det ikke bare bare for en relativt tynn data-mann som meg å finne kjæreste. Fant det heldivis til slutt. Men pga mine erfaringer, så gadd jeg sjelden å gjøre noen fremstøt på damer som deg, som er store og sterke - fordi jeg antok med stor sansynlighet at dere ikke var interesserte. Jeg har ikke noen erfaringer med datingsider, men kan det tenkes at disse skrev dette nettopp pga at de ikke veide så mye selv? Noen kvinner liker det at en man er stor slik at man kan føle seg trygg. Det er ikke sikkert at en kvinne som er fysisk sterk selv har samme behovet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Men ser poenget med at det er utseende som bestemmer førsteinntrykket, men er menn virkelig så overfladiske at dama må være idealkvinnen utseendemessig før de velger å bli kjent med ei dame? I såfall går dere glipp av mange spennende damer. Nei, "vi menn" er ikke så overfladiske. Problemet er at mange jakter i feil jaktmarker og muligens bruker feil redskap, skal du ha elg så slenger du deg ikke i en båt og sitter med fiskestang. På byen er de fleste gutter og jenter overfladiske, desverre. Var på byen en gang og en dame kom bort og var "helt der", hun spurte om jeg ville spandere en drink, jeg sa nei og smilte, hun nærmest løp vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå