AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg er fysisk aktiv, oppegående, har utdanning, arbeidsom, har et ok utsende osv men tydeligvis er ikke menn interesert i meg. Jeg er god på å ta initiativ når jeg liker noen men opplever i gjengjeld at vedkommemde blir skeptisk/små redd når han skjønner greia. Heller ikke er menn særlig initiativsiden overfor meg heller. Jeg går rundt og tror at jeg ikke er noens kjæreste, og i en alder av snart 29 begynner jeg å se mørkt på samlivsfronten. Merker at jeg også begynner å bli litt småsær, som en konsekvens av å være for mye i eget selskap. Når det gjelder årsak innbiller jeg meg at det er mine karakteristikker som er problemet: direkte, crazy humor, er høy og kraftig av vekst og kan kjøre styrkeløft på nivå med gutta, trener kampsport, barbert på hodet og kanskje utviser på en måte en selvstendighet som kan oppfatters i grenseland mellom det feminine og maskuline. Jeg er 100% heterofil og har mamge tydelig kvinnelige egenskaper, men likevel forblir jeg alene. Noen syn på dette? Gutta? Anonymous poster hash: da843...742 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Kanskje fordi de tror du er lesbisk? Eller kanskje du skremmer de litt, mange gutter har lett for å bli litt skremt av en direkte og "crazy" chick Endret 22. september 2016 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Rexyx Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 barbert på hodet Anonymous poster hash: da843...742 I tilfelle noen lurte hva som er feil. Men, dette er selvfølgelig en trolletråd. No fucking way dette er seriøst. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Ikke alle som liker hår, men barbert? Forhåpentligvis så menes det kortklipt ellers så er det nok trolling på gang.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Tror dette er tredje tråden med samme post nå. Hun lager tydeligvis nye tråder hvis hun ikke blir fornøyd med svar. Eller rapporterer "feil" svar. Endret 27. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hvis noen innlegg hadde blitt fjernet så hadde det vel stått en moderatormelding her. Hvis det er tredje tråden så var det enighet om at hun kan oppfattes som lesbisk pga mangelen på hår og muligens er "skummel" for en del menn, tåler ikke annet enn A4 og bimbos Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Kunne i det minste ha rettet trådtittelen da.. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) barbert på hodet Anonymous poster hash: da843...742 I tilfelle noen lurte hva som er feil. Men, dette er selvfølgelig en trolletråd. No fucking way dette er seriøst. Slenger meg på den. Når det kommer nye tråder hver gang med samme tittel og innledning, så er det jo ingenting annet enn mumitroll. Endret 28. september 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Moderatormelding Stenges pga. flere tråder om samme emnet. Hvis du har spørsmål eller kommentarer så send meg en PM.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1741363 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg