Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke kjærestemateriald?

Anbefalte innlegg

Jeg er fysisk aktiv, oppegående, har utdanning, arbeidsom, har et ok utsende osv men tydeligvis er ikke menn interesert i meg. Jeg er god på å ta initiativ når jeg liker noen men opplever i gjengjeld at vedkommemde blir skeptisk/små redd når han skjønner greia. Heller ikke er menn særlig initiativsiden overfor meg heller. Jeg går rundt og tror at jeg ikke er noens kjæreste, og i en alder av snart 29 begynner jeg å se mørkt på samlivsfronten. Merker at jeg også begynner å bli litt småsær, som en konsekvens av å være for mye i eget selskap. Når det gjelder årsak innbiller jeg meg at det er mine karakteristikker som er problemet: direkte, crazy humor, er høy og kraftig av vekst og kan kjøre styrkeløft på nivå med gutta, trener kampsport, barbert på hodet og kanskje utviser på en måte en selvstendighet som kan oppfatters i grenseland mellom det feminine og maskuline. Jeg er 100% heterofil og har mamge tydelig kvinnelige egenskaper, men likevel forblir jeg alene. Noen syn på dette? Gutta?

Anonymous poster hash: da843...742

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

barbert på hodet

Anonymous poster hash: da843...742

I tilfelle noen lurte hva som er feil.

Men, dette er selvfølgelig en trolletråd. No fucking way dette er seriøst.

Slenger meg på den. Når det kommer nye tråder hver gang med samme tittel og innledning, så er det jo ingenting annet enn mumitroll. 

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...