Gå til innhold

Nattseileren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først var det en stein og så var det vann og så var det vann og så var det vann og så kom det en seilbåt og en fugl.

Foreslår et kutt Ca. 5 cm nedenfor båten for den svarte steinen beholder blikket og så mister man båt og fugl slik jeg ser det.

Men hver si løst sa mann han drakk mens de andre slåss.

Jeg har jo fått med meg at store flate med ingenting har blitt trendy i bildene nå for tiden. men da helst oppe - motsatt av her.

Roar

Lenke til kommentar

Har du noen tanker om denne svarte steinen i forgrunnen som du har valgt å ha med? Den gjør jo for så vidt bildet mer interessant og litt utafor A4 da :D

Ellers så er det ei slags stripe i havet på venstrekanten...som om du har prøvd å klone bort noe?

Ellers ble det jo veldig stilig med det flotte lyset på seilbåten :thumbs:

Lenke til kommentar

Først var det en stein og så var det vann og så var det vann og så var det vann og så kom det en seilbåt og en fugl.

Foreslår et kutt Ca. 5 cm nedenfor båten for den svarte steinen beholder blikket og så mister man båt og fugl slik jeg ser det.

Jeg har jo fått med meg at store flate med ingenting har blitt trendy i bildene nå for tiden. men da helst oppe - motsatt av her.

Roar

Hva mener du,Roar?

Lenke til kommentar

Har du noen tanker om denne svarte steinen i forgrunnen som du har valgt å ha med? Den gjør jo for så vidt bildet mer interessant og litt utafor A4 da :D

Ellers så er det ei slags stripe i havet på venstrekanten...som om du har prøvd å klone bort noe?

Ellers ble det jo veldig stilig med det flotte lyset på seilbåten :thumbs:

HeiI

Svart Stein....forgrunn!

Ikke forsøkt klone bort noe,Fotoskrulla

Lenke til kommentar

Roar

Hva mener du,Roar?

Trodde jeg hadde vært ganske så spesifikk i min kommentar og forklart lag for lag før forslag som jo godt kan forkastes og har egentlig ingenting å tillegge.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...