Gå til innhold

Sendo X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

svaret er nok nesten helt sikkert; nei...

sendo blir jo egentlig ikke tatt inn... det kan hende at du kan få den "spesial" bestilt noen plasser, eller du kan jo alltid dra på harrytur (tur til sverige) og hive oppi en Sendo X samtidig med flesket og ølet! :thumbup:

sex_00.jpg

:thumbs: Najs :thumbs:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Den telefonen der er så digg.  :thumbs:  Noen som vet hvor stor den er?

omtrent som SX1 litt smalere og litt tykkere. Kommer sikkert før til norge også... :thumbup:

:wow: Den har blitz også! helt genialt. Dette er den mest funksjonsrike telefonen på markedet i dag. må ha må ha må ha.

Endret av godal
Lenke til kommentar
Da går jeg utifra at den har Norsk T9 ordliste også? Noen som vet om den har det?

Hvis den kommer til norge får den garantert norsk ordliste, det er mulig at den har norsk ordlist selv om du kjøper den i sverige og tror jeg, hvis ikke kan du sikkert få lagt det inn, :xmas:

Nokia kjøpt i Sverige har i hvert fall norsk ordliste og meny...

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Til bassmania

Hvis vi snakker om det som er nødvendig, så trenger man ikke mobil i det hele tatt. Det er det minst geniale innlegget jeg har sett!!!

Nokia suger, Sonyericsson duger!!!

haha, ja vel, men jeg mente tastatur til MOBIL. Å gå rundt med tastaur til en mobiltelefon, det er latterlig det!!!

Og hvis dette er det minst geniale innlegget du har sett, så har de da ikke sett så mange innlegg!

Og hvorfor har du "Nokia suger, Sonyericsson duger!!!"? når vi diskuterer SendoX?

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...