anderslien Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kommer Sendo X til Norge, Sverige eller Danmark? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=7344&sid=1 "Enligt Sendos informationsansvariga, Marijke van Hooren, ska Sendo X börja säljas mycket snart i en del europeiska länder, men på den svenska marknaden kommer den ut tidigast till våren." Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Okey. Så den kommer til Sverige til våren... Men Norge da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) svaret er nok nesten helt sikkert; nei... sendo blir jo egentlig ikke tatt inn... det kan hende at du kan få den "spesial" bestilt noen plasser, eller du kan jo alltid dra på harrytur (tur til sverige) og hive oppi en Sendo X samtidig med flesket og ølet! Najs Endret 27. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Kan sikkert bestille den fra Sverige også da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Den telefonen der er så digg. Noen som vet hvor stor den er? Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Den telefonen der er så digg. Noen som vet hvor stor den er? omtrent som SX1 litt smalere og litt tykkere. Kommer sikkert før til norge også... Den har blitz også! helt genialt. Dette er den mest funksjonsrike telefonen på markedet i dag. må ha må ha må ha. Endret 27. november 2003 av godal Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) har noen godbiter her,beklager størrelsen men fant ikke mindre Endret 27. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Utifra hva jeg har hørt om sendo x så må det være en konge mobil Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 "Sendos PR-ansvarlige, Tanya Pedashenko, har bekreftet ovenfor amobil.no at Sendo X vil lanseres i Norge en gang i løpet av første kvartal." http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=4043 Lenke til kommentar
adale Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da går jeg utifra at den har Norsk T9 ordliste også? Noen som vet om den har det? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da går jeg utifra at den har Norsk T9 ordliste også? Noen som vet om den har det? Hvis den kommer til norge får den garantert norsk ordliste, det er mulig at den har norsk ordlist selv om du kjøper den i sverige og tror jeg, hvis ikke kan du sikkert få lagt det inn, Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Da går jeg utifra at den har Norsk T9 ordliste også? Noen som vet om den har det? Hvis den kommer til norge får den garantert norsk ordliste, det er mulig at den har norsk ordlist selv om du kjøper den i sverige og tror jeg, hvis ikke kan du sikkert få lagt det inn, Nokia kjøpt i Sverige har i hvert fall norsk ordliste og meny... Endret 4. desember 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sendo X har Nokia Series 60 UI... bare itillfelle noen ikke viste det... Lenke til kommentar
Andly Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vet noen hvor mye Sendo X kommer til å koste i Norge? Må si det er en konge-mobil! Hadde ikke gjort noe om noen også kunne ha fortalt når ca. den kommer..... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 tøft tastatur (= nokia burde hatt noe lignende. husker Ericsson hadde det til t39 ;D var nesten latterli Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Tastaur til mobiler er bare latterlig da!!! Ække noe vites med det, Hvis man ikke har ekstreme fingre da(tykke altså) Endret 10. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Til bassmania Hvis vi snakker om det som er nødvendig, så trenger man ikke mobil i det hele tatt. Det er det minst geniale innlegget jeg har sett!!! Nokia suger, Sonyericsson duger!!! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Til bassmania Hvis vi snakker om det som er nødvendig, så trenger man ikke mobil i det hele tatt. Det er det minst geniale innlegget jeg har sett!!! Nokia suger, Sonyericsson duger!!! haha, ja vel, men jeg mente tastatur til MOBIL. Å gå rundt med tastaur til en mobiltelefon, det er latterlig det!!! Og hvis dette er det minst geniale innlegget du har sett, så har de da ikke sett så mange innlegg! Og hvorfor har du "Nokia suger, Sonyericsson duger!!!"? når vi diskuterer SendoX? Endret 10. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 tror ikke han veit hva han diskuterer ;D gullkorn material ? ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå