Leif Olsson Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Torsdagsmorgen i September Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Her må jeg bare si, med Honda på hjertet, dette var ikke bra...været altså:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Her må jeg bare si, med Honda på hjertet, dette var ikke bra...været altså:-) Enig, været ikke bra, men ble en fin Honda ? Takk før kommentar ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ny lokal værrapport av det slaget som ikke vises i Yr-værmeldinga. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Ny lokal værrapport av det slaget som ikke vises i Yr-værmeldinga. Roar Hei Roar Mere lokal værmelding, utenfør huset der jeg bor God helg !!!! M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Artig bilde. Sånn går det når Hondaen står ute om natta. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. september 2016 Forfatter Del Skrevet 24. september 2016 Artig bilde. Sånn går det når Hondaen står ute om natta. Mvh Ragnar Takk Ragnar, før hyggelig kommentar Ja slik er d uten garage God helg !!!! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg