Fragletrollet Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei. Bare lurte på om noen gadd å sette opp et vannkjølings oppsett for meg. Skal koste ca kroner <2500(max) Til AMD Skal kjøle cpu og gpu(gf3 ti 200) Må inneholde alt jeg trenger. Takker for svar' mvh Fragle* Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du kan jo eventuelt benytte deg av pakketilbudene på komplett.no? Det er et bra alternativ! Lenke til kommentar
deviant Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 WaterChill ligger i din prisklasse, er enkelt å montere og har god ytelse. Dersom du kjøper CPU kit fra databutikken og tilhørende VGA blokk fra komplett så slipper du unna med rett over to lapper WaterChill CPU cooling kit K03-L20 komplett.no: 1997,- databutikken.com: 1456,- Ja, dette ER samme settet Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=12&s=pl Ferdig sett med cpu og gpu kjøler.. Og garanti og support som holder litt mere mål enn databutikken.com/no Lenke til kommentar
deviant Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=12&s=pl Ferdig sett med cpu og gpu kjøler.. Og garanti og support som holder litt mere mål enn databutikken.com/no Ja riktig .. og noen hundrelapper ekstra på prislappen Garantien er vel den samme uansett hvor du handler? Asetek er kvalitet Tviler på at hverken databutikken eller komplett kan gi noe særlig support på disse tingene. Endret 27. november 2003 av deviant Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tviler på at hverken databutikken eller komplett kan gi noe særlig support på disse tingene. Hvis du drar til en lokal komplett butikk så kan de hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Komplett eier ingen butikker så dette går desverre ikke lenger. De har skilt ut butikkene til Datakjeden. De har ikke noe ansvar for å hjelpe "komplett" kunder selv om de selv har dele lagret sitt der. Slik jeg har forstått det gjennom den informasjonen jeg sitter med. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ligger nå en komplett butikk igjen nede i byen i oslo hvertfall da.. kansje de har glemt den.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 joa, dette er jo komplette sett. Men hvis man gkulle velge individuelle deler, hva ville dere valgt av blokker og radiatorer osv? Lenke til kommentar
deviant Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvis du drar til en lokal komplett butikk så kan de hjelpe deg.. Sitater fra personalet hos Datakjeden/Komplett i Bergen, fritt etter hukommelsen: "WaterChill? Mener du sånn vannkjøling? Nei det har vi ikke" "Peltier element? Hva er det?" "Jeg har ca 50 grader i kabinettet hjemme, og da kjøler nok CoolDrive4 veldig godt" "Garanti på Corsair? Nei, tror ikke den er noe særlig" PS. Jeg er faktisk generelt fornøyd med servicen hos Datakjeden, dette er ikke ment som et angrep på personalet Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 WaterChill ligger i din prisklasse, er enkelt å montere og har god ytelse. Dersom du kjøper CPU kit fra databutikken og tilhørende VGA blokk fra komplett så slipper du unna med rett over to lapper WaterChill CPU cooling kit K03-L20 komplett.no: 1997,- databutikken.com: 1456,- Ja, dette ER samme settet Er det det nye waterchill dem selger på databutikken.com ??? Isåfall så vet jeg hvem som får seg vannkjøling til jul! Vil ikke ha det gamle settet med den stygge kondensatoren (radiatoren) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 hmm noen som GIDDER å sette opp et oppsett eller har jeg kommet til feil forum? gidder ikke la mamma kjøpe det (hun skal gi meg et i julegave) så kommer hun hjem med et akvarium... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 du må velge selv.. gidder noen å si meg et par fine sko..? Velg den minste eheim og bare AC utstyr på microplex og 3/8 slanger så kan du ikke ta feil koblinger!! Lenke til kommentar
deviant Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Er det det nye waterchill dem selger på databutikken.com ??? Isåfall så vet jeg hvem som får seg vannkjøling til jul! Vil ikke ha det gamle settet med den stygge kondensatoren (radiatoren) Jeg fikk i allefall settet med BlackICE radiator (pass på skruene når du monterer!!) og frittstående L-20 pumpe. Tok litt over 1 uke fra jeg bestilte til pakken lå på postkontoret. Jeg lurer fælt på hvordan de har fått til den prisen. Det er lavere enn grossistpris. Bakdelen er at de kun har KT03 settet .. altså bare CPU blokk. edit> skrivefeil Endret 28. november 2003 av deviant Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tror heller jeg skal kjøpe ncool 4 settet på netconnection med maze 4 og en stor black ice radiator , waterchill blir litt jalla spørr du meg ! Lenke til kommentar
Daron Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fraggletrollet, som svar på spørmsålet ditt.. Innlegg 1 Innlegg 2 Innlegg 3 Dette er innlegg hentet fra første side på forumområdet du nå poster på.. I tilleg les Guiden som står øverst på samme sted. Dette burde gi deg svaret på spørmsålet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå