bloothax666 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei! Har kommet til brettet der man skal redde POW`en ut av buret sitt. Problemet er at når jeg har knerta alle jeg kan knerte, sendt signal til Bronson, og deretter knerta resten, så får jeg mission failed etter et par minutter. Jeg vandrer rundt og plukker opp eiendelene til de døde VC`ene, og PLUTSELIG så står det mission failed, og "kameraet" flyr bort til en slags fjelltopp, hvor det er bilde av et maskingevær. Utolig sært, og forbanna provoserende, etter min voldsballett rundt i landsbyen. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan unngå dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Det er visst en kjent bug: [url="http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/33464.html"]Vietcong walktrhough[/url] Endret 27. november 2003 av Jazzcat Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei! Har kommet til brettet der man skal redde POW`en ut av buret sitt. Problemet er at når jeg har knerta alle jeg kan knerte, sendt signal til Bronson, og deretter knerta resten, så får jeg mission failed etter et par minutter. Jeg vandrer rundt og plukker opp eiendelene til de døde VC`ene, og PLUTSELIG så står det mission failed, og "kameraet" flyr bort til en slags fjelltopp, hvor det er bilde av et maskingevær. Utolig sært, og forbanna provoserende, etter min voldsballett rundt i landsbyen. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan unngå dette? På forhånd takk! Jeg er ikke helt sikker med jeg tror du får Mission Failed pga at oppdraget ikke gjennomføras raskt nok, eller at noen i laget ditt dør. Du trenger strengt tatt ikke å ta livet av alle VC'ene. Etter at du har fått fangen ut av buret må DU ta med laget ditt raskest mulig tilbake til den fjelltoppen du knerta de to VC'ene med den lyddempa pistolen. Tips: trykk på END tasten så du får opp listen over de forskjellige ordrene du kan gi til laget ditt. Velg "Follow Me"(OBS:ikke tallene på NUMpad) å spring som f... tilbake til fjelltoppen. Der vil dere tilkalle helikopter via sambandet og bli reddet ut. Vola! Mission Completed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå