~~Undertaker~~ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei, jeg har tenkt å investere i enn 17" LCD... Noen som har forslag? Jeg kommer til å spille noe sinnsykt med spill så skjermen bør klare det uten problemer!!! Eneste krav jeg har til prisen er at den skal holde seg inne i det område som er normal for slike skjermer.. P.S Trenger ikke noen innebygde høytallere!!! Takker for alle tips og svar! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Når MÅ du ha den ? Grunnen til at jeg spør er at jeg kommer til å publisere en større test av både 17" og 19" LCD skjermer like etter Jul / nyttår. Kommer da til å teste en 10-12 skjermer fra ulike prosusenter. Kan råde deg bedre da. Har selv en q17s som fungerer utmerket til spill, men den begynner å bli veldig veteran på LCd markedet. Er du intressert i LCD kan du jo også ta en titt på posten min , som er prioritert i dette forumet. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Det er sikkert mulig at jeg venter litt... Har ikke interesert meg for LCD skjermer før, så jeg vil nok bruke litt tid til å lese om de (tester og alt) før jeg bestemmer meg! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 lønner seg alltid å undersøke litt først. finne ut litt hva du skal bruke den til etc. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det er mange gode arguenter for å velge LCD: 1: Den er liten og tar liten plass 2: Dagens lcd skjermer egner seg veldig bra til spill osv i forhold til før der CRT var eneste kongen på haugen. 3: LCD skjermer har ingen Hz, så du får et flimmerfrit bilde og ingen hz som jeg selv finner irritabel for øynene og hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå