NextoN Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hei! Bor i en blokk hvor de ikke har støvbundet betongdekket i garasjen. Dette medfører at det legger seg utrolig mye betongstøv oppå bilene og generelt rundt om alt. Er endel helsefarlige partikler i betong, lurte på om dette er lovlig? Håper det er noen som kan svare på dette Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hei! Bor i en blokk hvor de ikke har støvbundet betongdekket i garasjen. Dette medfører at det legger seg utrolig mye betongstøv oppå bilene og generelt rundt om alt. Er endel helsefarlige partikler i betong, lurte på om dette er lovlig? Håper det er noen som kan svare på dette Det er vel ikke ulovlig, men utrolig dumt. Og spesielt når det er biler som kjører rundt med salt som evt vil trenge gjennom porene i betongen og medføre rust i armeringen. Er gulvet helikopter behandlet hjelper det også må gjennomtrening av salt. Men betongstøv er ikke bra, verken for lunger eller lakk. En våt bil i garasjen, og betongstøv kan påføre lakkskader. Vil sterkt anbefale og støvbinde det med lithurin Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Ja er faktisk utrolig dumt. Vasker bilen ene dagen og neste er den dekket i støv. Lurer også på hvor mye betongstøv jeg puster inn når jeg går ned i garasjen. Tror dette her blir tatt veldig useriøst av borettslaget. Dette med sliping i porene på betongen stemmer, dette ser jeg spesielt etter garasjeporten hvor salt og vann har slitt ned porene i betongen. Utrolig merkelig at det er lovlig å gjøre det på denne måten i en blokk med 100 leiligheter bygget i 2013-2014. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå