Mi994 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hei! Kan noen av dere hjelpe meg - jeg har så sjukt mensensmerter de første to dagene. Det er faktisk så ille at jeg ligger i fosterstilling i to dager. Jeg kontaktet legen min, da jeg var på jobb og klarte ikke å sitte. Da fikk jeg Voltaren/Voltarol. Er det noe annet man kan spørre om som hjelper mot mensensmerter? Jeg er 22 år og det har vært ille lenge, men en periode ble det bedre og nå er det verre enn noengang. Jeg er den personen som aldri er syk fra jobb, og syns det er så teit å være syk pga dette. Jeg tar mange paracet, men ingenting hjelper. Jeg vil heller ikke dra fra jobb pga dette. Hjelp meg! Bruker ikke p-piller, eller sånne typer prevensjon. Altså ingenting. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) god natt Endret 25. mars 2018 av Jason P. C. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Naproxen. Funker ikke den du får over disk så får du en enda sterkere type på resept. Min søster pleide å henge over toalettet og være i konstant smerte under mensen, det var det hun fikk og det hjalp. Edit: Jeg bruker også naproxen når jeg har mensen, gidder ikke å proppe i meg masse paracet og ibux når en naproxen funker som bare faen. Endret 22. september 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ev få en unge ... kanskje vel drastisk :S Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 En bil - bilen. En mens - mensen. Bilkjøring - bilenkjøring. Menssmerter - mensensmerter. 2 Lenke til kommentar
Mi994 Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Takk for at du retter på meg. Trenger slike perfekte mennesker i livet mitt 2 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Hei, Fruen har slitt med alvorlige menssmerter i årevis og hun har god effekt på Cataflam, som også brukes mot migrene. Cataflam fås forsåvidt kun på blåresept. Forhør deg med legen din om den medisinen lar seg kombinere med eventuelle andre medisiner du bruker. Edit: skriveleif Endret 22. september 2016 av kaldviking Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hormonprevensjon hjelper best. P-piller, P-stav, hormonspiral eller P-sprøyte. Lenke til kommentar
deluna Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Varmt vann og sjokolade det funker ikke i lengden men man føler seg litt bedre, du kan å snakke med legen å få noen sterke smerte stillende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå