AfterGlow Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ikke lenger science fiction.Nå kommer de selvknytende «Tilbake til fremtiden»-skoene på markedet Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ja, jeg husker jo fra barneskolen at sko med lys i er kult. Jeg antar dette stemmer fremdeles. 6 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ser at den trenger par generasjoner til før den er moden. hva med å lade batteriene med kinetisk energi når man går. Blir vel det neste når de får det til ordentlig. 2 Lenke til kommentar
Kriss.Hjallis Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Blinke-sko?? Lenke til kommentar
EmolaT Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ja, jeg husker jo fra barneskolen at sko med lys i er kult. Jeg antar dette stemmer fremdeles. Den originale skoen fra Back to the future hadde jo kun lys i Nike logoen. Det hadde vært mye mer smakfullt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hva om det blir teknisk feil, hva da!!! 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 La meg gjette, latskapen blir ganske dyr. Kanskje 500-1000 kr mer for at de sporty joggerne/løperne skal få slippe å knyte selv. Det minner meg forresten om denne: 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Når kommer morosak-utgaven som knytter skoene sammen med hverandre? 1 Lenke til kommentar
technobreath Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hvorfor stappe elektronikk i sko. Det er jo bare dyrt og potensielle feilkilder. Har myr mer sansen for - husker ikke i farten hvem som laget de - automatisk stramming kun med mekanikk. Kult er det ingen tvil om det, men det blir som med elektrisk håndbrems... hvorfor i alle dager skal det være elektronisk? Bare dyrt og komplisert, og er du uheldig og tømmer batteriet med håndbrems på så har du en mye større utfordring enn med rent mekanisk. I aller høyeste grad - If it ain't broke don't fix it! :-) Lenke til kommentar
TXKLH94E Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hva med borelås Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hva med borelås En genial idé! Hvorfor har ingen tenkt på det før? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå