innimellom Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hei, Jeg har bestemt meg for å kjøpe scooter som jeg kan bruke til hverdags fram og tilbake fra jobb ol., men er helt grønn på hva som er "bra" og ikke, og lurte på om noen her har peiling og ønsker å hjelpe Har vel forstått det slik at man bør kjøpe brukt, og det trenger ikke å være voldsomme greier heller. God og dårlig pris vet jeg ikke hva er her. Er klar over at det ikke er lenge før snøen kommer, men tenker det er like greit å bare kjøre på nå, så får den bare stå over vinteren.. Om dere er ekstra ivrige så hadde det vært kult med link til Finn-annonser feks, bor i Buskerud. Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
innimellom Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Ingen som vet? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ligg unna mer eller mindre ukjente kina-merker. F.eks. CPI og TMS. Lav kvalitet og kan fort bli umulig å få tak i deler når de omsider går i stykker. Se på annerkjente merker som f.eks. Yamaha, Honda, Suzuki, Derbi m.fl. Undersøk om det er forretninger i nærheten av der du bor som kan levere deler og evt. reparere merkene du ser på. Lenke til kommentar
innimellom Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Ligg unna mer eller mindre ukjente kina-merker. F.eks. CPI og TMS. Lav kvalitet og kan fort bli umulig å få tak i deler når de omsider går i stykker. Se på annerkjente merker som f.eks. Yamaha, Honda, Suzuki, Derbi m.fl. Undersøk om det er forretninger i nærheten av der du bor som kan levere deler og evt. reparere merkene du ser på. Takk for svar! Denne ligger ute for 5k, gått 10.000km, annonsen sier vanlig slitasje og rift i sete. Hva tenker dere? Legger ved et par bilder her; Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 http://m.finn.no/mc/scooter/ad.html?finnkode=82784943 (prisen skal jeg ikke si noe om) Lenke til kommentar
innimellom Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 "Litt" over budsjett ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå