Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til kjøp av scooter?

innimellom

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har bestemt meg for å kjøpe scooter som jeg kan bruke til hverdags fram og tilbake fra jobb ol., men er helt grønn på hva som er "bra" og ikke, og lurte på om noen her har peiling og ønsker å hjelpe :)

Har vel forstått det slik at man bør kjøpe brukt, og det trenger ikke å være voldsomme greier heller. God og dårlig pris vet jeg ikke hva er her. Er klar over at det ikke er lenge før snøen kommer, men tenker det er like greit å bare kjøre på nå, så får den bare stå over vinteren..

Om dere er ekstra ivrige så hadde det vært kult med link til Finn-annonser feks, bor i Buskerud.

Tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligg unna mer eller mindre ukjente kina-merker. F.eks. CPI og TMS. Lav kvalitet og kan fort bli umulig å få tak i deler når de omsider går i stykker. Se på annerkjente merker som f.eks. Yamaha, Honda, Suzuki, Derbi m.fl. Undersøk om det er forretninger i nærheten av der du bor som kan levere deler og evt. reparere merkene du ser på.

Lenke til kommentar

Ligg unna mer eller mindre ukjente kina-merker. F.eks. CPI og TMS. Lav kvalitet og kan fort bli umulig å få tak i deler når de omsider går i stykker. Se på annerkjente merker som f.eks. Yamaha, Honda, Suzuki, Derbi m.fl. Undersøk om det er forretninger i nærheten av der du bor som kan levere deler og evt. reparere merkene du ser på.

Takk for svar! Denne ligger ute for 5k, gått 10.000km, annonsen sier vanlig slitasje og rift i sete. Hva tenker dere? Legger ved et par bilder her;

6cbe841a62f7a7a3ad1080738ef841d3.png

66854b7a3f030751879989c9be9e91d8.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...