Cthulhu Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Den populære strømmetjenesten spytter inn mer penger til produksjon og kjøp.Netflix sikter mot femti prosent «originalt» innhold Lenke til kommentar
zfc Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Enkelt å nå det målet gitt. Det er bare å kutte ut masse innhold som ikke er egenprodusert, inntil de sitter igjen med like mye egenprodusert som innkjøpt innhold. Mål nådd. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Netflix tjener på dette, men hvem tjener kundene? Dersom ikke de store selskapene slår seg sammen om en strømmetjeneste der de store titlene er, vil ikke de store titlene være like store lengre etterhvert som Netflix, HBO og andre tilbyr egne produkter til stadig større brukermasser uten å være like livredde for å gi kundene tilgang på innhold. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Mindre innhold fra andre aktører. Ja da ser jeg liten vits med Netflix. Er jo andre aktører jeg er mest interessert i. Google har nå fått på plass en avtale med CBS og alt av Star Trek blir nå tilgjengelig her i Norge. Likevel jeg savner nyere filmer. Jeg har heldigvis muligheten til å leie filmer digital andre steder, men skulle gjerne hatt flere store filmer på Netflix. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Mindre innhold fra andre aktører. Ja da ser jeg liten vits med Netflix. Er jo andre aktører jeg er mest interessert i. Google har nå fått på plass en avtale med CBS og alt av Star Trek blir nå tilgjengelig her i Norge. Likevel jeg savner nyere filmer. Jeg har heldigvis muligheten til å leie filmer digital andre steder, men skulle gjerne hatt flere store filmer på Netflix. Alt av Star Trek blir tilgjengelig på Netflix her i Norge. Og det blir eneste stedet du vil kunne se Star Trek: Discovery i 2017 her i Norge. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Mindre innhold fra andre aktører. Ja da ser jeg liten vits med Netflix. Er jo andre aktører jeg er mest interessert i. Google har nå fått på plass en avtale med CBS og alt av Star Trek blir nå tilgjengelig her i Norge. Likevel jeg savner nyere filmer. Jeg har heldigvis muligheten til å leie filmer digital andre steder, men skulle gjerne hatt flere store filmer på Netflix. Alt av Star Trek blir tilgjengelig på Netflix her i Norge. Repeat much? Var det ikke det jeg skrev...foruten å ikke nevne Netflix som var åpenbart. Og det blir eneste stedet du vil kunne se Star Trek: Discovery i 2017 her i Norge. Vet om noen som skal skaffe seg Netflix bare på grunn av det. Har altids vært vanskelig å få Star Trek på TV her i Norge, forruten TNG som kjørte i syndication på TV2. Endret 26. september 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Er det noen andre strømme tjenester som leverer 4K innhold enn Netflix? Handlet HBO abonoment men syns app løsningen deres på tven var møkk ifh. til Netflix sin. Det var også utrolig lite info. om tv seriene og type format en strømmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå