Pande Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 HSP Stiller ut på Cyan Galleri Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det er kult!! Han fortjener dette så innmari! Bildene hans er eminente! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Det er kult!! Han fortjener dette så innmari! Bildene hans er eminente! Velfortjent ja:-) Har latt meg inspirere mye av ham, men har nok et stykke igjen før jeg når nivået... Tenkte jeg skulle klare og komme meg på denne utstillingen, som er en del av 1. premien i Fotografen 2015. Skal bli moro og se bildene på vegg, og i stort format, istedenfor på 13´ skjerm.... Og så blir det jo hyggelig og hilse på, face to face:-) 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Joda, har 4 mils rekkevidde på fullada på firehjuler'n med toppfart 10 km/t og det rekker mer enn nok fra Kiellands plass til Jens Bjelkes gate. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Joda, har 4 mils rekkevidde på fullada på firehjuler'n med toppfart 10 km/t og det rekker mer enn nok fra Kiellands plass til Jens Bjelkes gate. Roar Hadde jo vært moro og hilse på:-) Så hvis du har batterikapasitet, så er jeg der ca. kl 15.00 på lørdagen.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Honnør tiltredes, både til HSP og til deg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg