Gå til innhold

Mobilforsikring


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan gjenside er, men vet gjennom komplett\elkjøp burde dette gå greit, du lever mobilen må tegne ny forsikring hvis du fremdeles vil ha det.

 

Så gjenside burde ikke være vanskelig på så små beløp ellers bytter du levrandør.

Ofte større beløp som bil\hus er ofte forskingselskapene vanskelige.

 

Men ofte mindre i egenandel.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Da jeg jobbet hos Elkjøp (serviceavdelingen) hadde vi flere forsikringskunder innom med telefonene sine (ikke de med forsikring fra oss), vi ga de kostnadsfritt overslag på hva det kostet å få telefonen reparert (vi skulle vel egentlig ta betalt for den servicen, men gjorde det gratis i forsøk på å få nye kunder).. Registerte inn Telefonen med imei nummer og serienummer.. Beskrev skaden og en minimum pris på reprasjon av telefon hos ett serviceverksted... Så signerte vi og stemplet dokumentet så kunden hadde noe å vise frem til forsikringselskapet sitt...

 

I ditt tilfellet siden det er en Motorola Nexus og om den koster mindre en 3000,- kroner så mener jeg å huske at skjermbytte er faktisk dyrere en telefonen.. Så du vil trolig bare få utbetalt nyprisen av telefonen på konto fra forsikringsselskapet eller tilsendt en ny telefon fra Telenor..

Lenke til kommentar

Da jeg jobbet hos Elkjøp (serviceavdelingen) hadde vi flere forsikringskunder innom med telefonene sine (ikke de med forsikring fra oss), vi ga de kostnadsfritt overslag på hva det kostet å få telefonen reparert (vi skulle vel egentlig ta betalt for den servicen, men gjorde det gratis i forsøk på å få nye kunder).. Registerte inn Telefonen med imei nummer og serienummer.. Beskrev skaden og en minimum pris på reprasjon av telefon hos ett serviceverksted... Så signerte vi og stemplet dokumentet så kunden hadde noe å vise frem til forsikringselskapet sitt...

Merkelig praksis, da det er forsikkringselskapet som betaler kunden for prisoverslaget.

Er ikke noe kunden selv må ut med (kun legge ut til de får pengene tilbake). :p

Lenke til kommentar

 

Da jeg jobbet hos Elkjøp (serviceavdelingen) hadde vi flere forsikringskunder innom med telefonene sine (ikke de med forsikring fra oss), vi ga de kostnadsfritt overslag på hva det kostet å få telefonen reparert (vi skulle vel egentlig ta betalt for den servicen, men gjorde det gratis i forsøk på å få nye kunder).. Registerte inn Telefonen med imei nummer og serienummer.. Beskrev skaden og en minimum pris på reprasjon av telefon hos ett serviceverksted... Så signerte vi og stemplet dokumentet så kunden hadde noe å vise frem til forsikringselskapet sitt...

Merkelig praksis, da det er forsikkringselskapet som betaler kunden for prisoverslaget.

Er ikke noe kunden selv må ut med (kun legge ut til de får pengene tilbake). :p

 

Om vi tok betalt kunne jo de sikkert få det tilbake fra forsikringselskapet også.... Og det var jo ikke sikkert det ble en bankers forsikringssak ;)

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...