Gå til innhold

Flere som irriter seg over ark survival evolved?

Anbefalte innlegg

Ikke noe problem å kjøpe DLC til et early access spill så lenge det leverer. Og det gjør faktisk ARK.

Kjøpte ARK for 140,- og DLCen for 100,-. Ikke en dårlig pris for et svært godt spill. Syntes det faktisk er artig at det ikke er ferdigutviklet, er hele tiden noe "nytt" å komme tilbake til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men syns det spillet er ganske mye problemet i det siste, vet ikke om det er fordi jeg installer nesten alt av tilgjengelig mods på steam worksshop?

Noen en meg som opplever spillet ofte krasjer på 3 pcer fortiden?

Da jeg får ofte kun spilt en time eller 2 før spiller henger seg.

Fant også ut man bør flytte spillet til SSD disk mye raskere en 8 TB harddisk i så fall.

Så vil gjerne vite litt om det er spillet er årsaken eller utvidelsene?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Men noen som har spillet ark i det siste?

Syns menyene er ganske tungvindt nå, man får veldig lyst å jukse for å bygge ting etc.

Man blir jo aldri ferdig med spillet.

Har hatt problemet med spillet har savedata delevis blitt borte så måtte gjenopprette ganske gammel data.

Så selv om ikke ytelseproblemene og oppstart har blitt noe bedre, virker ut som de laget spillet for GTX 1070 eller bedre. De med eldre skjermkort få ofte under 30 FPS. Syns også bildekvaliteten er noe skuffende.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det er den råeste spillopplevelsen jeg har hatt.

Jeg ble utryddet av en stor stamme, så jeg slo meg sammen med to tyskere og sammen bygget vi hus på 48 flåter helt nederst på grensen av kartet. Bygget opp en slags water world...med forskjellige navn på husene. Armory, Bucaneers den...osv.

Deretter lagde vi 4 kampskip lastet til randen med kanonkuler, granater, raketter og katapulter og angrep deres base som lå i strandsonen. 

Perfekt spill om en nettopp kommer ut av et forhold og trenger å slappe av litt i hodet, styre på ting og tang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...