LMH1 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Hei, jeg har spilt en del ark survival evolved Senere har jeg installert: http://store.steampowered.com/app/512540/?l=norwegian Begynte på ark survival evolved på nivå 1 til 55 på 2 måneder. Så kom ark survival evolved center da begynner man på nivå 1 til rundt 30 etter en måned. Så tilslutt kom ARK: Scorched Earth. Det jeg ønsker er det mulig å importere level fra iceland til de andre? http://www.ark-survival.net/en/2015/07/04/local-chat/ Fordi tror vi fleste som spiller på kveldstid gleder seg til den gangen man kommer til hulene og spillet blir mere gøy å spille, tror selv de som kaller seg eksperter i spillet, ikke klarer å vinne på nivå under 25 uten å jokse. Så noen som har forstått meningen med det? Greit nok hvis man må bygge opp hus etc men syns nivåene kunne blitt importert? Noen som vet hvordan juks blir på multiplayer? For har stor mistanke også der begynner man på level 1 som er nærmest umulig å vinne over noe. Forstår selv hvorfor en del folk blir lei av spillet. Er et spill som aldri tar slutt. Endret 22. september 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det er faktisk helt utrolig at de utvikler en DLC som de tar ekstra betalt for, når hovedspillet forsatt er i early access(!!). Jeg har ikke ord, ikke rart de blir slaktet på Steam om dagen. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det er faktisk helt utrolig at de utvikler en DLC som de tar ekstra betalt for, når hovedspillet forsatt er i early access(!!). Jeg har ikke ord, ikke rart de blir slaktet på Steam om dagen. Grådigheten har ingen grenser "you know" 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Så noen som har forstått meningen med det? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Det er faktisk helt utrolig at de utvikler en DLC som de tar ekstra betalt for, når hovedspillet forsatt er i early access(!!). Jeg har ikke ord, ikke rart de blir slaktet på Steam om dagen. Faktisk er jeg ikke den som klager over det, når nye spill koster 500-600 kr i norge er dette ikke ille. Godt mulig utviklerne trenger mere penger for å videre utvikle spillet. Hvis ikke andre mener basert på utviklingen så langt vil aldri spillet blir relalisert? Det vil kun komme med flere utvidelser? Det jeg irritert meg om dette spillet er man aldri blir ferdig med det. Kunne spillet 16 timer i dagen uten å komme særlig videre. Nesten som World of Warcraft de har nok bedre rykte på seg å ta seg godt betale for søppel. Som ungdomer i 16 års alderen spiller mye. Duke Nukem 3D: Reloaded har kommet som kover: https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=duke+nuken+reloaded Men hjelper lite hvis spillet ikke selges eller kan lastes ned. Endret 23. september 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Det er faktisk helt utrolig at de utvikler en DLC som de tar ekstra betalt for, når hovedspillet forsatt er i early access(!!). Jeg har ikke ord, ikke rart de blir slaktet på Steam om dagen. Faktisk er jeg ikke den som klager over det, når nye spill koster 500-600 kr i norge er dette ikke ille. Godt mulig utviklerne trenger mere penger for å videre utvikle spillet. En ting er at de har lagt på toppselgerlisten i Steam i evigheter og må ha dratt inn enormt med penger, men uansett - i og med at de tydeligvis har penger nok til å lage en utvidelse, så blir det vanskelig å selge dette inn som 'nødvendig ekstra pengeinnsamling' til spillet. Det kan man (ihvertfall prøve å) rettferdiggjøre om man selger ting som ikke direkte går på spillutvikling eller bruker ressurser som muligens ikke trengs i den utviklingen som gjenstår, men her må det nødvendigvis ha blitt brukt akkurat de samme ressursene som kunne, og burde, ha blitt brukt til å ferdigstille hovedspillet de allerede har solgt. Nå er jeg ikke uenig i at Ark allerede har levert mye for pengene, men prinsipielt er det godt utenfor å lansere betalt DLC før hovedspillet er ferdigstilt. Det er vel desverre bare en videreføring av utviklingen hvor mange spill stiller med betal-DLCer på lanseringsdagen. Desverre mange negative trender rundt spillutvikling/utgivelse for tiden og altfor mange gamere som ikke skjønner at de skyter seg selv i foten når de støtter opp under praksiser som forringer spillopplevelser kun for å melke mest mulig penger. 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Desverre mange negative trender rundt spillutvikling/utgivelse for tiden og altfor mange gamere som ikke skjønner at de skyter seg selv i foten når de støtter opp under praksiser som forringer spillopplevelser kun for å melke mest mulig penger. Vil si jeg prøver ofte å kjøpe spill på cdkeys.com særlig nye spill mest fordi jeg syns det er urimlig norske spill skal prise seg dobbelte av spill f.eks fra polen, men man ser en del rykter om g2a at de selger spill de kjøper pakketilbud med vennekoder som koster minimalt ofte noe få dollar ekstra de selger til 200 kr. Så det er heller ikke riktig morals sett andre skal tjene penger på noe andre har utviklet. Hvis man vil ha spill bør man helst betale, men problemet det ikke blir noe bedre å kjøpe til halv lovlig. En del spill produsenter vil mene g2a.com er like ulovlig som pirate bay. Da begge tilfellene får ikke spillprodusentene betalt for spillene. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Desverre mange negative trender rundt spillutvikling/utgivelse for tiden og altfor mange gamere som ikke skjønner at de skyter seg selv i foten når de støtter opp under praksiser som forringer spillopplevelser kun for å melke mest mulig penger. Vil si jeg prøver ofte å kjøpe spill på cdkeys.com særlig nye spill mest fordi jeg syns det er urimlig norske spill skal prise seg dobbelte av spill f.eks fra polen, men man ser en del rykter om g2a at de selger spill de kjøper pakketilbud med vennekoder som koster minimalt ofte noe få dollar ekstra de selger til 200 kr. Så det er heller ikke riktig morals sett andre skal tjene penger på noe andre har utviklet. Hvis man vil ha spill bør man helst betale, men problemet det ikke blir noe bedre å kjøpe til halv lovlig. En del spill produsenter vil mene g2a.com er like ulovlig som pirate bay. Da begge tilfellene får ikke spillprodusentene betalt for spillene. g2a og lignende sites er faktisk verre enn piratebay i mange tilfeller, da man ikke bare snyter utvikleren, men også støtter opp om (organisert) kriminalitet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ganske enkelt regel når det kommer til steam spill, står det "Eearly Access" styr unna, er nok det smarteste på de fleste tilfeller. Er du ikke enig så trenger du kanskje ltit tid med steam og early access games før du lærer det. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har du litt tid og erfaring med Steam og early access så lærer en seg raskt hvilke spill som er verdt å kjøpe i ea og hvilke som ikke er det. Mange spill i ea som allerede forsvarer innkjøpsprisen og kombinerer en det med litt research rundt utvikler og oppdateringsfrekvens/kvalitet, så er det nokså enkelt å unngå å trå feil. Ingen grunn til å unngå alle early access-spill. Ark er forsåvidt ett slik spill - en kan mene mye om DLC-releasen deres nå, men at selve spillet er, og har en god stund, vert verdt pengene er det liten tvil om. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Iriterer meg at det ikke er kommt på PS4 enda Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Skjønner veldig godt at folk irriterer seg over dette spillet. Uten å røre noen innstillinger så er jo spillet stort sett en vente-simulator. Med de riktige innstillingene (og med riktige mods) blir spillet derimot uhyggelig moro. Faktisk et av de absolutt beste spillene jeg har prøvd av denne typen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Kjøpte det da det kostet 100 kroner og har spilt nesten 100 timer. Absolutt verdt pengene, men hadde jeg betalt 599 ville jeg følt meg snytt. Og jeg vet ikke om noen som helst mengde ekstraarbeid kan gjøre dette til en AAA-tittel. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen som sliter med ark nå? Får dette nesten vær gang jeg startet spillet og har spilt noen minutter, vet ikke om det er utvidelse jeg har lagt til på workshop eller om en oppdatering har feilet. Da det har aldri vært så ille som nå, ikke problemet med andre spill tar 50 GB å laste ned spillet på nytt så jeg håper å ungå det. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Det er faktisk helt utrolig at de utvikler en DLC som de tar ekstra betalt for, når hovedspillet forsatt er i early access(!!). Jeg har ikke ord, ikke rart de blir slaktet på Steam om dagen. Grådigheten har ingen grenser "you know" yup, einstein tok feil, det finnes ikke 2 men 3 ting som er uendelige, 1 dumhet, 2 universet og 3 grådighet. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Folk er rare som kjøper DLC til spill som er i early :S Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ikke viss de liker spillet og får god valuta for pengene, samma om det er early eller released viss du får underholdningen du er ute etter. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ikke viss de liker spillet og får god valuta for pengene, samma om det er early eller released viss du får underholdningen du er ute etter. Hvis du får noe ut av spillet for en billig penge så kan jeg skjønne det, men de samme folka som kjøper DLC klager også på at de ikke har ferdigstilt orginalspillet, Det er derfor jeg syntes folk er rare, De hytter med nevene og klager over at spillet ikke er ferdig men så fort det kommer mer innhold de kan kjøpe så kaster de seg over det og kjøper det. De tjener jo grovt med penger på og levere produkter som er godt under middels og alt de har gjort er og lage et nytt mapp basert på akkurat den samme motoren, lagd noen nye dyr som beveger seg like stivt og rart som alle de dyrene som er i orginalspillet, De gjør som alle andre, de tar gammelt innhold, legger på noen få strøk med maling, nye farger og nye lyder og selger det som ekstrapakke til 100-200 kr, noe de garantert ikke har brukt særlig mye penger og tid på. Men kudos til utviklerne hvis folk faktisk kjøper det 2 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 det som er rart er at de selger dlc til early access spill, fordi skal ikke innholdet i early access spill jobbes med slik at spillere som har kjøpt spillet får fullversjonen etterhvert, uten å må betale ekstra? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Enig i at det er rart og selge dlc i et early access spill ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå