AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har fått en bot som tok utgangspunkt i en inntekt som ikke er reell i det heletatt lenger. Nå er den hos Sttens innkrevningssentral og den er håpløs å gjøre opp uten å miste bolig som er katstrofe da jeg hadde meget bra inntakt og nå er på NAV. Dt er til det beste for begge parter at det blir en overkommelig sum så jeg åfr gjort opp og jeg lurer på hvordan jeg går frem. Fått beskjed om å kontakte politiet men hvor i alle dager starter man og går frem da? Anonymous poster hash: 79185...a49 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 ta kontakt med politiet vel ..!? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 For å få redusert en bot kan du søke om at overordnet påtalemyndighet frafaller boten (hvis det er et forelegg), eller søke om at Kongen benåder deg (gjelder både dom og forelegg). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Men hvor starter jeg hos politiet? De har ganske mange forskjellige avdelinger, nummere osv. Anonymous poster hash: 79185...a49 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Du starter hos påtalemyndigheten, som vanligvis ligger i retts- og påtaleenheten i politidistriktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå