Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når har det gått forlang tid?

Anbefalte innlegg

Det er 10 dager siden kjæresten slo opp med meg :( Jeg føler at det har gått eveigheter og at hun sikkert har glemt meg helt.

Er dette lang tid? Vi har ikke pratet siden og jeg vil jo prøve å fikse ting, men hun har blokkert meg fra alt.

Bør også si at det ikke er mangel på følelser som er er bakgrunn for bruddet. Nare litt krangling :(

Anonymous poster hash: a07ad...f36

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, 10 dager er ikke lang tid fra hverandre når dere har gjort det slutt.

Hun har dessuten blokkert deg av en grunn. Kanskje såret du henne skikkelig. Kanskje ble hun ordentlig sint. Kanskje er hun dritt lei kranglingen og kanskje ønsker hun å være for seg selv en stund. Være singel. Særlig om dette har skjedd flere ganger tidligere, og samme problem kommer igjen og igjen. Krangling -> brudd -> blir sammen igjen -> krangling -> brudd -> blir sammen igjen -> krangling -> brudd.... En dag vil en av partene gå lei, og forholdet vil aldri la seg "reparere". 

Hvis du selv skjønner at forholdet ikke vil fungere på sikt, så kan du ta følgende tips til deg for å lettere gå videre;

- Slett hun fra sosiale medier! (da kan hun ikke ta kontakt med deg heller, og hun vil ikke kunne rote rundt i følelsene dine)

- Vær sosial! Kom deg ut! Vær med venner og familie! Minimer tiden du er helt alene, for det er da sorgen virkelig vil "ta deg". 
- Ikke gå å håp på at dere vil finne tilbake til hverandre. Aksepter bruddet. Gjør det du kan for å gå videre!
- Vær litt "egoistisk" og fokuser på deg selv! Gjør det DU vil! Hobby? Kjøpe nye ting? Reise? 

- Tenk på de negative sidene hennes nå i begynnelsen. Mist respekt for eksen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er 10 dager siden kjæresten slo opp med meg :( Jeg føler at det har gått eveigheter og at hun sikkert har glemt meg helt.

Er dette lang tid? Vi har ikke pratet siden og jeg vil jo prøve å fikse ting, men hun har blokkert meg fra alt.

Bør også si at det ikke er mangel på følelser som er er bakgrunn for bruddet. Nare litt krangling :(

Anonymous poster hash: a07ad...f36

Hvor gammel er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Ikke vurder å bli sammen igjen med mindre problemet som skapte bruddet er 100% bprte, finish (!) og ut av banen (og gjentagelse ikke er der). Det som skapte bruddet må ta en slutt, ellers er det ingen vits å bli sammen igjen for da blir det slutt igjen.

Anonymous poster hash: 0e42d...732

Lenke til kommentar

Du som ville spørre venninnen antar jeg? 

Jeg tror du lurer deg selv når du sier det ikke er mangel på følelser som er grunnen til bruddet.... ingen dumper noen og blokkerer for alltid hvis det var som du sier "bare litt krangling"....

Tipper den siste kranglen deres bare var det som fikk begeret til å renne over for henne etter å ha vært ulykkelig i forholdet i lang tid. 

Jo før du innser dette, jo bedre for deg. 

Endret av guest_anon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...