Gå til innhold

Rollespill


Anbefalte innlegg

Nesten alt av Bioware, og Morrowind.<- Selv kjøpte jeg det da det kom ut, men pga av en patch som trengtes da, og at jeg hadde kløna med karakteren min, starta jeg ikke å spille det ordentlig før denne uka. Og det er drit fett.

Bioware og Bethesda er uten tvil kongene av PC rollespill. Black Isle er også værdt å nevne. På konsoll er det Square og Enix som lager de beste spillene, ironisk nok har disse to selskapene slått seg sammen til Square-Enix og har inn til videre kun gitt ut tre spill, men det skal bli spennende å se hva de kan få til sammen fremover...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri vært en så stor tilhenger av rpg sjangeren, men det var inntil jeg kjøpte Knights of the old republic. Jeg ble helt hekta av det spillet, er enda ikke ferdig med det, jeg nyter hvert minutt av det spillet. Jeg fikk tak i Fallout 1 og, skal spille det i jula... Nå er jeg helt gal etter rpg, har vært en garva FPS'er før... Nå tenker jeg bare på alt jeg har gått glip av :( Men jeg skal spille de beste rpg'ene ute der, Fallout 1 og 2, Baldur's Gate osv...

 

Men til nå så vil jeg si at KOTOR er best, med forbehold... Da jeg ikke har spillt så mange rpg'er.

Lenke til kommentar
Chillen ned a! Sitter jo på forumet her og idler så er ganske enkelt å spørre her! Men skal passe på å spørre når du ikke er tilstede neste gang!

 

Syns bare det ser så tafatt ut når folk ikke klarer å bruke 10 sec på å søke opp så trivielle ting selv. Sorry, jeg tar kanskje litt av... :-) Men offtopic. Jeg skal holde kjeft nå.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...