Gå til innhold

Rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er virkelig KOTOR bedre enn Morrowind? Jeg har personlig vanskeligheter for å tro det.. Har ikke fått prøvd KOTOR enda nei..

 

Vel:

1. BG2

2. Morrowind

3. Planescape Torment

 

Jeg må desverre også innrømme at jeg aldri fikk spilt Divine Divinity. Kanskje jeg burde det, men jeg har pokkern ikke tid. Alt for mange spill samtidig med skole nå for tiden. Jeg får flass.

Lenke til kommentar

Hmm... Har bare spilt rollespill i to år, og jeg mener nå jeg har spilt ganske mange på de to årene. Her er en liten liste:

 

1. The Elder Scrolls III: Morrowind

2. Baldur's Gate (skal få skaffet meg toeren)

 

Koser meg med en del eldre rollespill som NetHack for tiden, selv om det ikke akkurat fikk meg hekta. Kjøpte nettopp Might & Magic Millenium, men har ikke fått prøvd noen av spillene ennå. Skal få gjort det snart.

Lenke til kommentar

Morrowind var en akkurat som en gudinne når den la seg oppi CD-romen.

jeg kjente det saftige lille smell når den lukket seg varsomt.....

1.morrowind og bloodmoon (burde jeg kjøpe Tribunal?)

2.Gothic II

3.Diablo II

4.Zelda Ocarina of time

5.Zelda Majoras Mask

Selv om Zelda blir vel regnet som Adventure eller?

6.Pirates of the Caribbean

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke Kotor var noe særlig jeg...samme generelle oppbygningen som nwn, tilogmed det at NPC'en du har med begynner å snakke om et quest som han ikke vil ut med i starten... I men, c'mon!

Og uten online muligheten, om trent det eneste som reddet NWN fra total fiasko IMHO.

 

eneste som var litt kult med Kotor var combat animasjonene, at dem faktisk parrerte og slo sånn litt heftig, istedet for nwn's slå-vente-slå-vente-slå...

 

lurer på om jeg ikke liker Kotor så godt fordi det er SW...hmmm... :dontgetit:

 

*dukker* :scared:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...