Fotoskrulla Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Kystmiljø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Fint utsnitt og komp med god dybdeskarphet, farger og detaljer. jeg var inne på en beskjæring oppe for å kutte treet ute til venstre for å øke spenningen, men er redd det da blir litt vel trangt oppe? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Fint utsnitt og komp med god dybdeskarphet, farger og detaljer. jeg var inne på en beskjæring oppe for å kutte treet ute til venstre for å øke spenningen, men er redd det da blir litt vel trangt oppe? Roar Jeg tror kanskje det kunne gått bra, hvis en tok bare de øverste tustene. Jeg kan gjøre et forsøk når jeg kommer hjem i dag. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ser noget øde ud, men stadigvæk lidt sommerstemning...:-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Ser noget øde ud, men stadigvæk lidt sommerstemning...:-) Øde er vel Norge i et nøtteskall.. Bildet er tatt i juli, en regnværsdag i ferien. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Dette er bare nydelig Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Dejligt billede af det Norske landskab. Fine farver og format. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Ikke så vanskelig å finne gode motiver på disse kanter. Her har du funnet et av disse. Gråværet gir også stemning til bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg