tiboine Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Første jeg tenkte på var, gu så kjedelig design for såpass dyre hodefoner. Men lyden er ikkje så viktig Hvorfor skal de se så veldig "fancy" ut da? Rosa fløffy er sikkert kult for noen, men de fleste vil vel velge noen som ikkje skriker bare man ser på dem. Mindre penger på design, mere penger på lyd. Slik liker jeg det For at de koster det de koster vel Lenke til kommentar
Augustin79 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat fått og testet mitt par og merker heldigvis ingenting til dropouts i støykanselleringen når jeg går. Fantastisk lyd sammenlignet med Bose QC35 er det også! Meget fornøyd så langt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hvor får man kjøpt disse? Ingen nettbutikker har de på lager, Elkjøp påstår de er på lager i 4 butikker, men det virker umulig å få opp hvilke butikker det gjelder... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hvor får man kjøpt disse? Ingen nettbutikker har de på lager, Elkjøp påstår de er på lager i 4 butikker, men det virker umulig å få opp hvilke butikker det gjelder...Bestill fort, så kommer de når de kommer. Venter du, så er du sist i køen Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg bestilte mine fra Elkjøp, og de kom i posten på torsdag. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noen som har de, som har lyst til å sammenligne lyden mot momentum wireless? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Hvor får man kjøpt disse? Ingen nettbutikker har de på lager, Elkjøp påstår de er på lager i 4 butikker, men det virker umulig å få opp hvilke butikker det gjelder...Bestill fort, så kommer de når de kommer. Venter du, så er du sist i køen Da blir spørsmålet hvilken hest (butikk) man skal satse på... Komplett er de eneste som oppgir en forventet lagerdato, men den er tre uker frem i tid :/ Edit, glem det - Elkjøp Lørenskog fikk dem angivelig inn i dag, så da har jeg reservert et par for henting i kveld Endret 11. oktober 2016 av ventle Lenke til kommentar
025I0CY7 Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 SONY MDR 1000X. Noe som helt glemmes er at om du kun skal bruke de som støyreduserende slik som på et fly uten å høre på musikk skrur de seg av etter 5 minutter. Dette kan ikke endres for SONY MDR 1000X. Hvilket gjør de mindre brukbare på reiser. 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Er disse et bra kjøp til 2690,- ? Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Kjøpte "storebroren" sony mdr-1000xm2 i dag, har de på meg nå. Veldig fornøyd. Har bare fått toppkarakterer i tester. Så kan varmt anbefales, men de koster 3600,- da Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Virker ikke som om det er særlig forskjell utover batteritiden(?). Satser på førsteutgaven kommer til fin pris på black friday elns. Tenkte å bruke disse i åpent kontorlandskap, hvordan er det med lyden ut. Slipper den mye ut? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Har hatt første utgave en god stund nå og jeg er strålende fornøyd. Anbefales! Kjøpte for 2690,- den gangen også, så det kan hende at prisen synker litt på black friday! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Ser nå den ikke har mulighet for flere blutooth-tilkoblinger samtidig. Det er et stort minus. Kan den brukes til Skype/Telefonsamtaler da, den bruker mic? Endret 4. november 2017 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Den har mic ja, men den er meget dårlig! Får ofte klager på dårlig lyd når jeg snakker med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg