Tullballj Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har kjøpt meg en liten tysse tilhenger. Ønsker presenning til denne. Fant en på biltema til 200 kroner. Utfordringen er at kassemål er 193x132x35 cm, mens presenningen på biltema er 210 x 124 x 7 cm. Med andre ord så vil ikke den passe hengeren min? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hvorfor ikke bare kjøpe en original som passer til tilhengeren de koster veiledende 570.- husk det går an å prute. Du finner den under tilbehør her http://www.tysse.no/produkter/varehenger/tilhenger-6151-750kg/# Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 Prute på nye ting? Ser de selger last sikrings nett for en ok pris også. Er dette elastisk? Lenke til kommentar
toffo Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg vil tro at det lønner seg stort å kjøpe en presenning som er tilpasset hengeren, slik at den er mest mulig vanntett og grei å ta av/sette på. Sannsynligvis er det også høyere kvalitet på den fra Tysse, slik at den vil holde lengre. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Presenningen fra Tysse(evnt lastenettet) har høy kvalitet og varighet og med mye bruk vil du fort oppleve at du må kjøpe to fra Biltema før du har brukt opp ett fra Tysse. I tillegg er de fra Tysse laget til kassen og passer derfor perfekt på størrelsen og mot festepunktene på hengeren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå