bazzo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvor finner jeg de lagrede filene til NFSU. Tenkte å ta save filene til en annen maskin. Kjipt å begynne helt på nytt... Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 noen må hjelpe meg, finner ingen filer på navnet jeg lagret på.. D må vel være noen som vet hvor de lagrede filene ligger ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Se om de ligger ik documents & setting <pålogget bruker> . Der pleier EA å ligge savegames. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Se om de ligger ik documents & setting <pålogget bruker> . Der pleier EA å ligge savegames. Utrolig irriterende med spill som legger savegames i My Documents. Mista GTA Vice savegamesene når jeg installerte XP på nytt, Max Payne 2 også Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 lag en ny brukerkonto med et rart nick.. For eksempel LapetteBistTøffereEnnToget23 Så søker du på akkurat det på dataen din, og du vil sannsynlig finne en fil som heter LapetteBistTøffereEnnToget23.sav eller noe i den duren... Jeg har ikke prøvd det på dette spillet ,men det pleier å funke! Lenke til kommentar
Billy_The_Kid Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 C:\Documents and Settings\All Users i den mappen ligger det en mappe som heter "programdata" denne mappen ligger skjult så du må aktiver "vis skjulte mapper" på pcen (vis du ikke har dette fra før) under den mappen ligger det mange andre mapper... saven din ligger i mappen NFS Underfround... Hadde samme problem sjøl, slet med å finne det ut men men... Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 TAKK.. Fant dne under "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå