Gå til innhold

Kåseri om hverdagen, docx prosjekt


Anbefalte innlegg

Kan noen være så snill og hjelpe meg med kåseriet. Dette er første gangen jeg har skrevet et kåseri, så jeg trenger kommentarer om hva jeg skal jobbe med. Det er et skoleprosjekt som er om at vi skal skrive et kåseri om hverdagen.  :thumbup: PS: det er ikke ferdig

 

 

Ingenting sa du?

Leidis and djentelmen! Jeg skal bare spørre om en ting, hva er det du forteller når noen kommer til deg og spør, "Hvordan er din hverdag?" De fleste ville sikkert bare sagt at de står opp, spiser frokost, går på skolen, går hjem, spiser igjen, kanskje trener, spiser middag og legger seg. Ganske enkelt, right? Så er det andre som absolutt si hvordan hverdagen deres er med hver eneste detalj, er'e mulig lism? Er det bare jeg som syntes folk som ikke klarer å komme til poenget deres, er skikkelig irriterende? Du må vente og høre på masse tullball i hundre år, og til slutt når de har kommet til poenget, har du helt glemt hva de snakka om. Det beste er at jeg er en slik person selv. Apropos det,  du lurer kanskje på hvordan min hverdag er? Vel det skal jeg si deg min kjære venn.

Det skjer rett og slett ingenting.

Det er morgenen som er det beste på dagen. Det er akkurat som om jeg har våkna fra de døde, helt zombie. Har ikke spist på hundre år og krever frokost. Det kommer egentlig litt an på hva jeg spiser til frokost. Av og til en enkel rista brødskive med masse Bremykt og to-tre skiver Jarlsbergost, mens andre dager er jeg skikkelig innpå grøt som ligner på most hjernemasse, mmh! Men det absolutt beste med morgenen hos meg, er den ene Chiwawaen mamma fødte tre år etter at hun fødte meg. Jeg må bare si at hun prater om seriøst ALT, fra da hun var hos bestevenninna til da hun fikk diare mitt i timen på skolen. Ikke nok med det, for vi har en liten krabbe også! Aner du hvor vanskelig det er å ikke tråkke på den lille krabaten? Og når jeg tråkker på han, forvandler han fra den snille og søte kaninen til den djevelske og onde, akkurat som det ene Snapchat-filteret selv alle indianerne fra Amazonas vet om. For de folka bryr jo seg fryktelig mye om teknologi og moderne tid.

Endret av sav.aa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...