Konto brukes ikke Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har alltid hørt mye på radio. Men nå er det blitt så mye reklame der (hører/hørte mye på Radio Norge) og med reklame som er veldig påtrengende (som hurtigprat) - Merker jeg slår av radio mer og mer. Joda, de må jo tjene penger, men når det ender med at folk kanskje slår av radioen, så blir det kanskje ris til egen bak å være så ekstrem med reklamen. Er det noe vits å investere i DAB+ ... Blir 'alle' nye kanaler der også sprekkfull av reklame? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Derfor det kun er P3 som blir spilt i min bil. Eneste reklamen de sender er litt selv-promotering av egne programmer. Endret 21. september 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Personlig syns jeg ikke P3 er bra - så den er ikke et alternativ for meg. (bare av og til) Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Like mye reklame på kommersielle DAB-kanaler, men det finnes jo en del fler reklamefrie også, bl.a. fra NRK. Hvorfor ikke bruke AUX eller blåtann og høre på podcasts av radioprogrammene du liker istedet? Selv liker jeg Misjonen på P4 godt, og det er en fryd å høre alt i et strekk istedet for all musikken og reklamen. Gratis er det og. Er du på android kan jeg anbefale appen Player FM, der finner du stort sett alt av podcasts og kan laste ned til offline bruk, også alle norske programmer. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hører kun på NRK P3, eller på NRK mP3. Null reklame. Nå hører jeg ikke så mye radio utenom i bilen, så derfor er det digg med kanaler med kun musikk og ingen reklame. Reklame gir meg en plagsom hodepine Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Er du på android kan jeg anbefale appen Player FM, der finner du stort sett alt av podcasts og kan laste ned til offline bruk, også alle norske programmer. Tenkte jeg skulle teste den, men "oppdatert: 6.jan 2013" høres ikke ut som en app å satse på. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Er du på android kan jeg anbefale appen Player FM, der finner du stort sett alt av podcasts og kan laste ned til offline bruk, også alle norske programmer.Tenkte jeg skulle teste den, men "oppdatert: 6.jan 2013" høres ikke ut som en app å satse på... Hvorfor trenger den oppdatering om den fungerer feilfritt? Databasen oppdateres kontinuerlig, misjonen lastes automatisk ned på telefonen min noen timer etter det har gått på radio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå