Gå til innhold

z1010

B0hemen

Anbefalte innlegg

Hvor ofte anbefaler jeg de mobilene du nevner?

S55 sluttet jeg å anbefale for et halvår siden, SL55 anbefaler jeg bare til dem som vi ha en lekker mobil. ST55 er en skikkelig bra mobil med sitt kamera, bra display og meget bra joystick/taster.

Folk har forskjellige behov.

Kritikken mot meg fra endel av dere er personlig og ikke basert på noe saklig grunnlag. Men det har jeg blitt vant til etter hvert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også SE fan og det er SE jeg kan mest om. Derfor skriver jeg svær sjelden innlegg om andre telefoner fordi andre kan svare mye bedre enn meg. Flere burde kanskje ta til seg det tipset.

Men at molna ikke liker SE har han vel full rett til. Jeg er ikke så begeistret for Siemens heller.

Blir så sweet å bluejacke med 100m rekkevidde.

Lenke til kommentar
Begynner å bli litt lei av denne Siemens glorifiseringen.

HVOR er den?

Og HVEM er det som blander inn Siemens hele tiden? I allefall ikke meg, så prøv nå i det minste å vær _litt_ saklig.

Denne gidder jeg ikke å kommentere engang. Du vet godt hva jeg prater om, hvis ikke legger du kanskje ikke merke til det selv, i og med at flere har bemerket det samme som meg. Legg litt merke til hva folk skriver om deg i denne posten. At det er ikke noe vits i å høre på deg osv. Burde det ikke fortelle deg noe?

Jeg har absolutt ingenting i mot deg eller Siemens. Bare så det er sagt. Men folk har forskjellige preferanser helt enkelt. Noen føler vel kanskje behovet for å få sine markert litt oftere. ;)

Uansett, det var Z1010 denne tråden handlet om, som en annen bemerket.

Lenke til kommentar

Swaq: nei, jeg vet ikke hva du prater om. Er ikke så sikker på om du vet det selv heller. Generelt, samme hva jeg skriver, enten det er om Nokia, SonyE eller andre, er det nesten alltid en eller annen idiot som må kritisere meg og dra inn Siemens. Dette er så forbaska unødvendig. Neste gang kan du ta denne personen i stedet for å skylde på meg. Denne ganger var det 'Remerser' som startet dette tullet.

B0hemen: der er vi enige.

Endret av molna
Lenke til kommentar

Ok så Molna favoriserer siemens, so? syns personlig også at siemens telefoner er de beste. Det blir jo rimelig teit å skrive alt dette her mot Molna bare fordi han personlig syns siemens telefoner er best, det er hans subjektive mening om du ikke er enig kan du ignorere innleggene hans og holde kjeft eller eventuelt sende en PM, men dette blir for teit!!!

btw: skal vi gå å mobbe Geezuz fordi han forguder sin nokia 3650?

(ikke ta det personlig gezzuz trengte bare et eksempel :)

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar
Swaq: nei, jeg vet ikke hva du prater om. Er ikke så sikker på om du vet det selv heller. Generelt, samme hva jeg skriver, enten det er om Nokia, SonyE eller andre, er det nesten alltid en eller annen idiot som må kritisere meg og dra inn Siemens. Dette er så forbaska unødvendig. Neste gang kan du ta denne personen i stedet for å skylde på meg. Denne ganger var det 'Remerser' som startet dette tullet.

B0hemen: der er vi enige.

Tror ikke helt at du forstår hva jeg mener, men vær så snill, når mange sender deg signaler om en ting, er det du som har rett? Eller "alle" andre som har feil. Blir dumt å ødelegge tråden med dette våset. Har, som sagt, ikke noe imot deg. Synes kanskje du tar kritikken litt personlig. Hvis det er noe jeg har gjort galt setter jeg pris på om du sender meg en PM. Hvis ikke tror jeg kanskje vi skal legge denne diskusjonen død.

Forresten, du som har Z1010? Hvordan er responsen på den sammenlignet med T610 (som etter min mening er treg)?

Lenke til kommentar
Er nok et passe tykt dokument her som hindrer meg i å si noe som helst om Z1010 foreløpig ;)

:laugh: molna, du er og blir sprøytmaker, du har jo nettopp sagt masse om den. at den er stor og stygg, du ar publisert bilder av den og du har tidligere sagt at den kjører noe inhouse os, som ligner på t610.

jaja, life goes on and then you die. :w00t:

Lenke til kommentar
Denne ganger var det 'Remerser' som startet dette tullet.

lær deg å klare å bli kritisert av og til...

nå gidder jeg ikke å høre på hva du har å si siden du prøver bare å skylde på andre hele tiden og vri deg fra sannheten....

aksepter at de fleste har egne meninger og jeg står på mitt at z1010 er en liten lekker sak...

du har foresten fortsatt ikke klart å finne 100% sammenlignbar mobil...

p800/p900 vet du er en helt annen mobil..

nå gidder jeg ikke å svare på mere kødd og holder meg til topic...

z1010 er en lekker telefon! basta :thumbup:

Lenke til kommentar

Er forskjell på saklig kritikk og slik som du startet med i denne tråden ved å dra inn noe som ikke hadde noe som helst med topic å gjøre.

Ingen av dagens 3G-mobiler er lekre synes jeg. Blir nok noe helt annet om et par års tid, når de blir like små som dagens GSM-mobiler :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...