Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Nytter ikke å høre på molna, det er kun Siemens i hodet hans, alt annet er ifølge han ubrukelig! Hvordan forklarer du da at jeg synes den beste mobilen på markedet er Nokia 6600? Og jeg elsker Samsung E710 og Sharp GX20. Greit at du ikke tolererer andres meninger, men når du kommer med usaklige og latterlige beskyldninger er det bedre å la vær å skrive. Trangsynt... Mener da du skryter av at SX1 er så utrolig mye bedre enn 6600 hele tiden, men det er vel kanskje fordi den ikke har kommet ut på markedet enda? Endret 27. november 2003 av Swag Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Molna er litt for opptatt av siemens, til at det går ann å spørre om en mobil før han sier den er dårlig i ett eller annet, og at en siemens ett eller annet er mye bedre i akkurat det. Slik har det alltid vært, og det er slik fortsatt. Jeg pleier bare å ingnorere postene hans for jeg vet hva som står der uansett. Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 [GDI]Raptor: sure http://www.club-siemens.net/mid/z1010a.jpg http://www.club-siemens.net/mid/z1010b.jpg http://www.club-siemens.net/mid/z1010c.jpg Tatt med et hemmelig mobil-kamera... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dæven! Z1010 er større enn jeg trudde. Men hemmelig mobil-kamera? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Den ser veldig høy ut på bilde c. Hva er det du har fjernet fra bildene? På a og b Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Fjernet litt tekst bare... Er nok Z1010 det skal stå der etter hvert, men står noe annet nå som ikke har betydning egentlig Endret 27. november 2003 av molna Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Sikkert bilde av dama eller kosebamsen hans. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Synes den er sinnsykt digg jeg. To cams og greier. Spiller ikke noe rolle om den er stor, har aldri blitt nevneverdig plaget av store telefoner (med unntak av 3650 pga formen). Endret 27. november 2003 av Swag Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du har et poeng swag. Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Nytter ikke å høre på molna, det er kun Siemens i hodet hans, alt annet er ifølge han ubrukelig! Hvordan forklarer du da at jeg synes den beste mobilen på markedet er Nokia 6600? Og jeg elsker Samsung E710 og Sharp GX20. Greit at du ikke tolererer andres meninger, men når du kommer med usaklige og latterlige beskyldninger er det bedre å la vær å skrive. Trangsynt... OK. Finnes det en SE modell du liker? Er du enig i at Sendo X er bedre enn SX1? Hvis svaret på disse punktene er ja, da kan jeg være enig med deg. Ellers så tror jeg nok at de fleste er enig i at du er relativt usaklig. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Ikke ødelegg topic med hanekamper nå da. Jeg er keen på info om z1010. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 snakka med noen som arbeider i en loka mobil forretning jer hvor jeg bor, de sa at mest sannsynlig ville de IKKE ta inn Z1010!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Finnes det en SE modell du liker? Er du enig i at Sendo X er bedre enn SX1? Må jeg like en SE-modell for at du skal respektere meg? Vel, da sier det rimelig mye om deg... Nei, SE har per idag ingen modeller jeg liker. Sendo X har jeg ikke prøvd enda og kan derfor selvfølgelig ikke vite om jeg liker den. Men den har ikke radio, og det er den funksjonen jeg liker best på SX1. På specs er SX1 bedre enn Sendo X, vet ikke helt hva du tenkte på i motsatt fall? (tastene?) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 det er nok bare tull; med mindre du er den enste kunden i mils omkrets z1010 ser jo helt kanon ut... den er sånn passe størrelse, men som resten av SE klapptelefoner er den litt "høy" altså at x *x *x <--den siste (bredden/høyden) er litt stor... ellers var den lekker skjermen var kanskje litt liten i forhold til det "dekslet" den var på; men bedre en e700... tror jeg kjøper meg en når den kommer... (dumt at den ikke har symbian) molna; orker du å ta/få tak i noen bilder med SX1 og z1010?? Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Finnes det en SE modell du liker? Er du enig i at Sendo X er bedre enn SX1? Må jeg like en SE-modell for at du skal respektere meg? Vel, da sier det rimelig mye om deg... Nei, SE har per idag ingen modeller jeg liker. Sendo X har jeg ikke prøvd enda og kan derfor selvfølgelig ikke vite om jeg liker den. Men den har ikke radio, og det er den funksjonen jeg liker best på SX1. På specs er SX1 bedre enn Sendo X, vet ikke helt hva du tenkte på i motsatt fall? (tastene?) 1. Dette handler ikke om å respektere hverandre men om du har fnugg av saklighet. 2. Om du behøver å like en SE modell? vel, selvfølgelig ikke, men hvis folk skal tro at du er det minste objektiv bør du klare å finne en av 10 modeller du syns er god. La meg ta ett par eksempler: T100 er den suverent minste og letteste (og peneste etter min mening) billig modellen i dag. P900 stiller i en klasse for seg, og har i praksis ingen konkurrenter. T68 var den første MMS telefonen på markedet og hadde vanvittig mye funksjonalitet til å komme så tidlig og være så liten. T610 var den minste kameratelefonen da denkom og hadde fryktelig mye funksjonalitet. hvis du blant disse ikke klarer å finne en telefon du liker, så tror jeg ikke folk kan forestille seg at du er saklig. 3. Sendo X har ikke FM radio, det er korrekt. Men den har 64 mb minne mot sx1's 16 og 32 er ledig mot sx1's 4. Den har tastene på et sted som gjør at du kan bruke den med en hånd. den har BLITZ, noe som er ekstremt nyttig, og gjør at man endelig kan snakke om kamera som noe mer enn et leketøy. Den har en egen grafikkprossesor som gjør grafikk raskere og bedre og avlaster prossesor. Den har støtte for SD kort. Den har vesentlig bedre høyttaler (har ikke hørt men har mer rom for å gi dypere og høyere lyd). den har 64 toners polyfoniske mot sx1's 16 (enig i at det ikke er så farlig.) I tillegg har den sannsynligvis nyere symbian og java, uten at jeg kan si det sikkert. Den kan bruke mp3 som ringelyder (!). Den kommer også med opera og kan åpne word dokumenter o.l. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 godt poeng Godal... Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 godal: jeg er vel en litt anderledes bruker enn deg. MP3 som ringetoner interesserer meg midt oppi ***** Og som sagt, man bør se og prøve en mobil før man definerer noe om hvem som er best. Kan godt gi deg en leksjon i Sendo Kundeservice... Dette synes jeg er et langt viktigere punkt enn mye av det du nevner Om du mener jeg ikke er saklig får bli ditt problem. Jeg er i allefall totalt uenig i den beskrivelsen. Send meg gjerne eksempler på PM der jeg har vært usaklig så kan vi diskutere det der siden neppe andre synes det er interessant. Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) jeg tolker dette som at du tar det ad notam at de fleste oppfatter deg som usaklig. Husk på at folk bruker informasjonen her til å kjøpe mobiler, og sl55, st55 og s55 er _IKKE_ gode kjøp, på tross av dine forsikringer. Jeg vet du kan masse om mobiler (mer enn meg)og har prøvd veldig mange fler. Men det begynner å bli ekstremt slitsom med all kritikken av alt som ikke er siemens (spesielt SE) og all rosingen av siemens, det er ikke alle som vet at du er fanatiker. ..fikset et par skrivefeil... Endret 27. november 2003 av godal Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Må si jeg er enig med Godal. Begynner å bli litt lei av denne Siemens glorifiseringen. Er SE fan selv, men jeg prøver ikke febrilsk å overbevise andre om at det er det beste merke. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Men for å prøve å diskutere det saken gjaldt: Stemmer det at den har kommet i Sverige?? Her er litt info fra england i hvertfall Sony Ericsson Z1010 closer to launch Newsbrief by Zac Pilalis on Monday November 24, 2003. Sony Ericsson is adding the finishing touches to its first WCDMA 3G handset, the Z1010. Sony Ericsson's Marketing Director for their UK headquarters confirmed that the testing and validation procedures for the phone have gone well and that they are pleased with its handling of video conferencing. To enhance this particular feature, the Z1010 incorporates two cameras, with the internal camera utilised for video calls. Additional specs include a 65k internal display (Monochrome external), long range Bluetooth, 24-chord Polyphonics, MMS & email capability, dual-mode UMTS/GSM-GPRS, and memory expansion in the form of Sony's MemoryStick Duo (not Duo Pro, unfortunately). Although not 100% definite yet, it is thought that the Z1010 will get its UK debut as early as January 2004. Watch this space... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg