Sakris Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 "Merkelig" klesstil mener jeg hvor folk praktisk talt ser ut som de er på karnival. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette utsagnet, men mener du her at det å ha en "merkelig" klesstil er det kun "dumme" folk som gjør, eller for å si det på en annen måte, kan ikke folk som kler seg merkelig være smarte, intelektuelle, humane etc etc? Folk som støtter palestinske terrorister, vil la irakere råtne under Saddam, og sier at Bush er Hitler er hverken: humane, etiske, intellektuelle, morale, eller fornuftige Ergo, ikke siviliserte. Så fordi de har andre meninger enn dine tydeligvis, så kan de ikke være humane, etiske osv osv? For å legge til noe annet: Du snakker om å la irakere råtne under Saddam og at Saddam var så fæl osv osv, hvordan vet du at det ville blitt drept flere sivile irakere under Saddam viss han hadde fått fortsatt enn hva som døde under krigen? Hvordan kan du vite dette for sikkert? Og NÅR du ikke vet dette sikkert, hvordan kan du da bruke dette som et argument? [/standard-Seixon-kverruleringsmode] Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette utsagnet, men mener du her at det å ha en "merkelig" klesstil er det kun "dumme" folk som gjør, eller for å si det på en annen måte, kan ikke folk som kler seg merkelig være smarte, intelektuelle, humane etc etc? Å gå rundt på gaten ukledd eller lignende er ikke særlig sivilisert... Iallfall ikke i USA. Så fordi de har andre meninger enn dine tydeligvis, så kan de ikke være humane, etiske osv osv? Nei. Folk som støtter terrorister og maktsyke folkedrepere er... ikke siviliserte. Vet ikke hva slags definisjon du bruker, men jeg bruker den vanlige. For å legge til noe annet: Du snakker om å la irakere råtne under Saddam og at Saddam var så fæl osv osv, hvordan vet du at det ville blitt drept flere sivile irakere under Saddam viss han hadde fått fortsatt enn hva som døde under krigen? Hvordan kan du vite dette for sikkert? Og NÅR du ikke vet dette sikkert, hvordan kan du da bruke dette som et argument? Du har virkelig ikke lært noen ting du. Under Saddam, ble folk drept for ingen grunn. Folk ble drept for å si noe stygt om Saddam eller Baath. Hvis du var mistenkelig, ble du drept. Hvis du var Shiite, ble du drept, eller rettere sagt, utslettet. Det er ikke bare hvor mange som blir drept, Johnsen. Tenk på den evige lidelsen folket hadde under Saddam. Å drepe 5000 i en krig, for at resten skal få det bedre igjen, er mye bedre enn at 20 millioner skal lide i evighet, pluss at tusener av disse blir henrettet/utryddet/etc for ingen grunn annen enn at Saddam hadde lyst til det. Derfor. Derfor kan jeg bruke dette som argument, Johnsen. Men hvis, du, og alle "vennene" dine vil fortsette å tro at Saddam egentlig ikke var verre, oppfordrer jeg deg og "vennene" dine å ta turen til Irak for å spørre irakere selv om deres mening. Pass deg, du blir kanskje drept. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Å drepe 5000 i en krig, for at resten skal få det bedre igjen, er mye bedre enn at 20 millioner skal lide i evighet Nå er President Husein en standard issue araber, det vil si at han har en begrenset levealder som oss andre Kamerat Seixon... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nå er President Husein en standard issue araber, det vil si at han har en begrenset levealder som oss andre Kamerat Seixon... Har du hørt om sønnene hans? Kjenner du til arv av tronen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå