Humanist392 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hei, jeg gjør en undersøkelse for å se religionsfordelingen som del av skoleprosjekt. Hvis noen kunne bruke et minutt og svare på den, tusen takk! https://freeonlinesurveys.com/s/mY09z38X#/ Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Værsågod.... Besvart av en ateist ihvertfall... På spørsmålet om hvor mye religion skulle bety i et samfunn så burde det vært et valg som het "Ikke i det hele tatt!". FYI 1 Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har et problem. Det er ikke noe alternativ mellom 45 og 50. Blir litt vanskelig da man er 48 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har et problem. Det er ikke noe alternativ mellom 45 og 50. Blir litt vanskelig da man er 48 Punktet ut 40-45 jeg.... Likte å gjøre det som 49 åring... he he (Med andre ord, jeg la ikke merke til at 45-50 manglet... og hvem liker vel ikke å være yngre....... ) Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Godt poeng. Tror jeg gjør det samme Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Done Værsågod.... Besvart av en ateist ihvertfall... På spørsmålet om hvor mye religion skulle bety i et samfunn så burde det vært et valg som het "Ikke i det hele tatt!". FYI Sjokk at du som er så anti sier dette da. 2 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Done Værsågod.... Besvart av en ateist ihvertfall... På spørsmålet om hvor mye religion skulle bety i et samfunn så burde det vært et valg som het "Ikke i det hele tatt!". FYI Sjokk at du som er så anti sier dette da. Det er jo sant da, samme om jeg var anti eller pro... Valget burde ha vært der for å dekke alt... Endret 22. september 2016 av RWS 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Sjokk at du som er så anti sier dette da. Det er jo sant da, samme om jeg var anti eller pro... Valget burde ha vært der for å dekke alt... Enig, hvor var alternativet for oss som mener det hele er en destruktivt uting? Altså ikke som i lite viktig, men derimot som en farlig ballast for menneskenes framtid. Det er en voksende del av befolkningen som innehar dette syn og burde snart bli hørt på lik linje med de hjernevaskede. Uansett, svarte etter beste evne med de alternativer jeg hadde her 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 På spørsmål 4 er et av alternativene nevnt to ganger. Ateist og ikke troende er nemlig det samme. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 På spørsmål 4 er et av alternativene nevnt to ganger. Ateist og ikke troende er nemlig det samme. Stusset litt på den jeg også, ble litt sånn hipp som happ hva jeg falt ned på følte jeg Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Vanskelig å endre kanskje, etter at folk har svart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå