Tomzern Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei! Jeg skal ha NFS Underground på PC og er bare nysgjerrig på om grafikken er veldig annerledes på PC enn på konsoll?? Hva er negativt og hva er positivt når det gjelder grafikken på PC? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har bare prøvd demoen til pc men har det på XBox. Det er ikke noe dårlig spill på boxen men grafikken er mange ganger vassere på pc, mye klarere og detaljert og med en rå pc så går det nok litt fortere. Jeg kan ikke si at jeg fant noe mot spillet når det gjelder grafikken så liker du bilspill er det bare å løpe å kjøpe. Bare dragracingen er nesten verdt pengene. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Så det du sier er at det faktisk er råere på PC enn på konsoll?! Vel tror dere det kommer til å lagge på min PC etter jeg har satt inn en 512mb RAM til?? Sjekk specs... Mvh Tomzern Endret 27. november 2003 av Tomzern Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kanskje du først og fremst burde fått deg en ny disk? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har litt dårlig fps avogtil. Irriterende når du kommer inn i tunnell og FPSen skyter i været og du mister helt styringa. Jeg har p4 2.8ghz, R9800Pro, 2x512 pc3200 ram (800) Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hehe ikke mobb meg for disken min. ..Det første jeg skal kjøpe etter konfen er S-ATA disk, nytt kabinett, ny RAM og NFS Underground Uff hvis du har dårlig fps så går det vel rett til ****** hos meg Uff håper ikke det Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Såpass ja.. Du får begynne å gå med avisen så får du raskt råd til ny disk Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Spillet er vel ikke verre på konsoll,men PC er TINGEN! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Kan harddisken også være en grunn til at det evt. lagger, siden den kjører på 5400rpm??Hakke så mye peiling på akkurat det der med harddisker... Sa jo at jeg skulle kjøpe S-ATA rett etter konfen, og den er på Søndag Mvh Tomzern Lenke til kommentar
[space] Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Disken bør bare ha noe å si på tiden det tar å loade spillet, ikke på lagging i grafikk. Jeg har selv en xp1700+ med radeon 9700, og der går det ok hvis jeg skrur ned litt på detaljene. [space] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå