Cowboystrekk Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg bestilte adsl fra tiscali for over en måned siden.idag kom en montør uten forvarsel.jeg fikk beskjed om at vi skulle få brev med info om levering noen dager etter bestillingen,har ikke fått noe.har sendt mange mail uten å få svar på når det kommer eller om når jeg får brevet.noen som har lignende erfaringer?er dette vanlig service fra deres side?jeg har ikke andre alternativ til adsl siden jeg ikke har fast-tlf og tiscali er desidert billigst for meg da... Lenke til kommentar
norrick Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det tok oss her hjemme 7 mnd. fra bestillingsdato til vi hadde tiscali-ADSL her hjemme... Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Montør får beskjed en stund før du får melding i posten. kan hende postgangen er treg (må gå fra telenor til isp til deg) kan hende at montør fikk beskjed samme dagen som han kom at han måtte ut slik at brev rett og slett ikke ble sendt ut. Men ISP en burde alikevel ha mottat en monteringsdato. Skulle ikke forundre meg om du får et brev i posten som sier at montør kommer idag Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg bestilte adsl fra tiscali for over en måned siden.idag kom en montør uten forvarsel.jeg fikk beskjed om at vi skulle få brev med info om levering noen dager etter bestillingen,har ikke fått noe.har sendt mange mail uten å få svar på når det kommer eller om når jeg får brevet.noen som har lignende erfaringer?er dette vanlig service fra deres side?jeg har ikke andre alternativ til adsl siden jeg ikke har fast-tlf og tiscali er desidert billigst for meg da... Ikke vær dum da Finn deg en annen leverandør enn Tiscali.. Hvis du hadde tatt deg tid og lest alt det negative om de her på forumet så hadde du ikke vurdert dem engang... Kan vel heller ikke huske og ha lest noe særlig positivt om dem heller.... Kan du få Tiscali så kan du få mange andre som er mye bedre på både hastighet og kundeservice. Bare husk at Kundeservicen til Tiscali er den dårligste som finns. Men hvis du vil sitte mange timer i telefonkø ikke få svar på mail og brev så er vel Tiscali den beste for deg.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Znoken: om du leser det jeg skriver så har jeg IKKE fast-tlf!har heller ikke planer om å skaffe det. ALLE andre adsl leverandører jeg har sjekket har tillegg i månedspris på 50-100 kr for å ikke ha fast-tlf til adslen. hos tiscali er prisen 330 selv uten fast-tlf.om du vet om andre som kan gi meg 700 linje for 330 i måneden uten fast-tlf så vilø jeg gjerne at du gir meg beskjed!da kan det være jeg avbestiller det fra tiscali... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Znoken: om du leser det jeg skriver så har jeg IKKE fast-tlf!har heller ikke planer om å skaffe det. ALLE andre adsl leverandører jeg har sjekket har tillegg i månedspris på 50-100 kr for å ikke ha fast-tlf til adslen. hos tiscali er prisen 330 selv uten fast-tlf.om du vet om andre som kan gi meg 700 linje for 330 i måneden uten fast-tlf så vilø jeg gjerne at du gir meg beskjed!da kan det være jeg avbestiller det fra tiscali... Håper du ikke bor i Nord Norge,da er du fortapt. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 [spøk] Kjempevalg. Du sitter jo der uten adsl, og sparer 330,- i måneden. Du slipper jo å ergre deg over dårlige linjer, nedetid og trøbbel med fakturaen. [spøk/] Du får ihvertfall mye trøbbel for den 50 lappen du sparer. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 hadde bra erfaring med tiscali isdn men mulig adslen deres er dårligere da.har lest at noen liker dem og noen ikke liker dem,menmen,får håpe jeg er blant de førstnevnte... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Må jo si at den 50 lappen bruker du sikkert opp mange ganger på og sitte i telefonkø hos Tiscali..Nei,tror nok jeg heller hadde betalt litt extra for og få god service isteden for og sitte time etter time i telefonkø... Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) hadde bra erfaring med tiscali isdn men mulig adslen deres er dårligere da.har lest at noen liker dem og noen ikke liker dem,menmen,får håpe jeg er blant de førstnevnte... De gjør vel så godt de kan, men det er jo ikke tvil om at det har solgt skinnet før bjørnen er skutt. Når de går ut så aggresivt for å kapre kunder, bør de jo ha klarert linjenettet sitt først. Når de da går ut og oppfordrer kunder til å gå over til andre leverandører fordi de ikke klarer å levere den hastigheten de er forpliktet til, lukter det litt surt. Endret 29. november 2003 av Dokein Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bamsemoms: Kjenner meg igjen i din situasjon. Bestilte ADSL fra Tiscali, og hørte ikke noe før det plutselig sto en mann fra Bravida i stua. At jeg bestilte fra Tiscali er btw en av de tingene jeg angrer på her i livet, men jeg var i samme situasjon som deg; ikke fasttlf, og så var jo Tiscali så billig... Vel, jeg hadde lett betalt noen kroner ekstra i mnd får å få litt bedre service, eller i det minste få den hastigheten jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå