Aiven Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Jeg har en far som er bare tildels kompetent med moderne windows-pcer. Uansett, han hevder at Facebook gir han beskjed om at hans Facebook-konto er blitt hacket og misbrukt og at han derfor må lage en ny konto hos dem. Han har vært svært aktiv på Facebook i mange år og har mange poster og venner der, så det er jo ikke noen god løsning for ham, så 2 spørsmål: 1: Er dette noe Facebook gjør? Jeg stoler ikke helt på at han får med seg alt som skjer på skjermen, da han er noe svaksynt. 2: Er det noen måte å kontakte Facebook og klage på? Endret 20. september 2016 av Aiven Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg vil anbefale deg å teste kontoen hans, enten at du får brukernavn og passord, eller at du ser når han logger inn (og at han gjør det på rett side, ikke en phishing side). Facebook har kundeservice, så det er en mulighet ja. https://www.facebook.com/support/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå