AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hei! Er mye i tenkeboksen om dagen. Har holdt på meg ei jente siden skolestart. Vi begynte i samme klasse (VG1) og det begynte med at vi hang sammen, hun flørtet litt da, vært masse med ho etter det. Jeg har begynt å bli skikkelig glad i henne, og vil gjerne at det skal bli seriøst. Spesielt da vi var ute med noen venner og venninna hennes trakk meg tilbake og spurte om jeg virkelig likte ho, at jeg ikke måtte bare hooke, så drite i ho, at hun liker meg kjempegodt etc. Møtt familien flere ganger, de er ganske greie, ikke sett noen *faresignaler* enda. Vært litt skeptisk etter en god kamerat av meg ble sammen med ei som slet litt psykisk etc, han ble litt for fort sammen med ho, så velger å ta meg et par mnd før jeg ser om det er noe å satse på. Uansett, er det himla mye styr med å ei dame? Hun drikker ikke, røyker ikke etc, noe som jeg er glad for. Jeg kan finne på å drikke med kompiser, dra på fest etc. Bare spør rett ut jeg, ikke vært i noe særlig seriøst forhold før. At vi går på sammen linje, skole, klasse ser jeg bare som en fin bonus. Anonymous poster hash: 76c8f...870 Anonymous poster hash: 76c8f...870 Lenke til kommentar
Fickledick Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Spørsmålet ditt er umulig å svare på... Om det er mye styr med ei dame er ekstremt individuelt, er akkurat på samme vis med menn. Prøv det og se hvordan det går, eneste måten å finne ut om det er riktig. Prøv og feil! 3 Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Endret 30. september 2016 av RegistrereMeg 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Med den rette dama, nei. Med resten av psykopatene der ute, ja. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Problemet oppstår hvis dere blir sammen for så å gjøre det slutt. Da må dere se trynet til hverandre hver dag på skolen. 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 ikke noe stress! kjør på, du vil IKKE angre! forhold og alt det medfører er en del av ungdomstiden, å velge det bort er å miste noe veldig viktig! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ja, nei, og det midt imellom. Kommer helt an på kjæresten altså. Viktig å bli litt kjent først, som f.eks det du nevner nå. Syns hun det er greit at den andre får ha alenetid og i så fall hvor mye. Er det greit at du drikker og drar på fest med/uten henne Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Hei! Jeg går ikke ofte på fest, men det hender jo jeg vil dra ut med kameratene. Hun synes det er dumt, men ikke noe verre enn det. Vi snakker vel om slikt dersom vi blir sammen. Jeg har mange venninner, men de er bare det, venninner, og det vet hun. Hun har ikke problemer med at jeg går med andre jenter på skolen. Nå har jeg jo aldri vært noe form for player/drittsekk, dårlig rykte ol. Så det hjelper vel. Hun har ikke noe imot at jeg går med hennes venner, men det er vel fordi jeg ikke går med dem med mindre hun er med dem, hehe. Anonymous poster hash: 76c8f...870 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 ikke noe stress! kjør på, du vil IKKE angre! forhold og alt det medfører er en del av ungdomstiden, å velge det bort er å miste noe veldig viktig! Det er ikke mulig å spå noe om hvordan den første kjærligheten vil ende, men jeg anbefaler deg så sterkt som mulig å slutte å gruble, og prøve det i stedet. Jo tidligere du lærer deg å gå på trynet, og reise deg opp igjen, jo bedre vil du være rustet til å takle følelser i fremtiden. Jeg er snart 60 og snakker av erfaring. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Ja, det kan være stress. Men det hører med.. Hvorfor må hun være så søt...... Anonymous poster hash: 5f452...17c 3 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Noen ganger er det stress. Andre ganger jævlig fint. En sjelden gang noe dritt. For det meste er det ganske allright. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Som mye annet i livet, vet man ikke før man prøver. Jeg var sent ute med mitt første "seriøse" forhold og angrer på en måte på at jeg ikke opplevde det før. Om dere er mye sammen alt nå, så er det ikke så mye som endrer seg fordi man kaller seg kjærester. Det er jo på mange måter bare en formalitet. Det viktigste er å styre forventningene på forhånd slik at man ikke får seg noen overraskelser. For eksempel sa jeg til kjæresten min at det var viktig for meg å opprettholde kontakt med vennene mine (og at jeg ønsket det samme for henne) og at jeg ikke hadde spesielt mye tid til henne fordi jeg er en travel mann. Ellers er det vel ikke noe som haster i forhold til å formalisere det, men om det er en jente du liker - hvorfor ikke prøve og se hva som skjer? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Hei! Tok sjansen og gikk for det. Vi hadde holdt på en mnd før vi ble sammen i helga. Vi snakket om masse, blandt annet om dersom vi slår opp kommer vi til å se hverandre hver dag etc. Så ikke ut som om ho var så bekymret for det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Høres bra ut. Gratulerer! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Det er vel litt hva man gjør det til selv. Tror verken samboer eller jeg synes det er spesielt stressende, men så har vi nå lært å oss å bli ganske så samstemte samtidig som vi gir hverandre luft og har våre egne ting å drive på med. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hei! Tok sjansen og gikk for det. Vi hadde holdt på en mnd før vi ble sammen i helga. Vi snakket om masse, blandt annet om dersom vi slår opp kommer vi til å se hverandre hver dag etc. Så ikke ut som om ho var så bekymret for det. Har du bencha noe enda? "Overklokka" litt 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 -snip- Har du bencha noe enda? "Overklokka" litt Hahaha! Selvsagt, ellers hadde ho vært leverte tilbake på angrefristen! 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Ha bestandig i bakhodet at det er mye mer deprimerende å leve alene hele livet, og aldri finne den rette dama å ha i livet sitt. Du bør kjøre på der sjansene byr seg. Værste som skjer er at du finner ut at det ikke var rette dama likevel, og da leter du bare videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå